yeniden merhaba🤠
Chapter 1: fever dream high
Açık kırmızı valizime tüm kıyafetlerimi yerleştirip son olarak şapkalarımı koyduktan sonra iyice kapatıp bir kenara koymuştum. Okul sonrası Jeju adasına tatile gitme fikrini ortaya atan anneme teşekkür etmem gerekse de benim için bu tatil ufak bir ayrılık gibi olacaktı. Küçük okul aşkıma kısa süreliğine bir veda.
"Hadi ama, Sunwoo ile birlikte yaz akademisine gitmekten daha iyi bir seçenek bu, mutlu olmalısın kızım!"
Jiyeon koltukta bir sağa bir sola dönerek benim aksime daha neşeli bir şekilde konuşurken kendimi yatağa bıraktım.
"Elimde değil. Onunla beraber olabileceğim son zamanlardı."
Okulda neredeyse 2 yıldır platonik olduğum Sunwoo, bu sene üniversite sınavından sonra Seulden gidecekti ve bu yaz akademisi onu görüp göreceğim son zamanlar olacaktı. Tabi Jeju adasında tatil fikri bu kadar erken ortaya çıkmasaydı. İşleri yüzünden tatile sonradan gelecek olan olan babam ve kardeşimle kalmak için yalvarsam da annemi daha fazla şüphelendirmek istemeyip mecburen kabul etmek durumunda kalmıştım. Yoksa tatili çok seven benim, iki yıldır platonik olduğu çocuğu görmek adına güzeller güzeli Jeju adası planını ektiğimi anlayabilirdi. Jiyeon ise böyle mızıkçılık yapmama karşın söyleniyordu.
"O çocuk berbat bir tip. Ateşli hastalık geçirdiğim zamanlar gördüğüm korkunç rüyalar gibi bir karakteri var."
Arkadaşımın yaptığı benzetmeyle güldüm. Baştan beri benim en ufak harekette bile umutlanıp daha sonrasında ilişki adına hiçbir şeyin ortaya çıkmamasından en muzdarip olan kişilerden biri de oydu. Okulda bizzat kendi gözleriyle gördüğü için başka bir bakış açısıyla bana içinde olduğum durumu anlatıp artık ileriye bakmam gerektiği sinyallerini veriyordu.
Bu doğruydu. Sunwoo beni çok kez umutlandırıp yarı yolda bırakmıştı fakat koskoca iki yıl süregelen sevgiyi içimden kolayca silip de atamazdım. Hala en başta olduğum kadar içimde ona karşı sevgi yoktu fakat hala onu sevdiğim gerçeği ortadaydı. Belki de ona karşı sevgimi içimden atmam için Jiyeon'un ateşli hastalığındaki korkunç rüyalardan görmeliydim.
"İş saatim yaklaşıyor artık gitmem gerek." Jiyeon da yaz tatili için bir kafede iş bulup oraya girdiğinden vedamız da kısa olacaktı. Kocaman bir sarılmadan sonra kapıya kadar ona eşlik ettim.
"Kendini çok sıkma ve keyfini çıkar, görüşürüz." Kapıda ayakkabılarını giyerken son sözlerini söyleyen arkadaşım, el sallayıp işine doğru yola koyulmuştu.
Kapıyı ardından kapattıktan sonra kalan eksik eşyam var mı diye bakmak için son bir kontrol yapmıştım. Her şeyin tamam olduğunu görünce derin bir nefes çektim. Bu yazı kesinlikle iyi geçirmeliydim.
kiss or slap kitabinda da bolca spoiler verdigim dedigim yeni hikayeme hosgeldiniz🥳 giris bolumu oldugundan bu kadar kisa merak etmeyin, en kisa surede yeni bolumleri yayinlamaya baslayacagim
Oy ve yorumlarinizi unutmayin optuldunuz😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cruel summer ★ lee felix
Hayran Kurgu"Seni seviyorum, bu duyduğun en kötü şey değil mi?" Tatilde okulda platonik olduğu çocuğu göremeyeceğine üzülen Kim Nari, asıl yaz aşkını tatil için gittiği adada bulur. ⤵ lee felix x girl [Tamamlandı✔️]