Öncelikle baştan belirteyim;karakterlerin fotoğraflarını atmayacağım,yalnızca betimleyeceğim.Çünkü bulacağım fotoğraflar başka hikayelerde de kullanılıyor olacak ve ben karakterlerin yalnızca bu hikayeye özel olmasını istiyorum.
Alaca Karanlı
19 yaşında.
Abilerinin aksine şirkette vakit geçirmekten hoşlanmıyor ve asker olmak istiyor.
Kahverengi gözlü,düz kahverengi saçlı,
,badem gözlü ve buğday tene sahip8 yaşında kanser oldu.
2,5 yıl kanser tedavisi gördü.
En sevdiği renk siyah.
Bibere ve kakaoya alerjisi var.
Aslan Karanlı
43 yaşında
Kahverengi kıvırcık saçlı,yaşına göre çok genç gösteriyor.Gri gözlü ve buğday tene sahip.
Karanlı Holding'in sahibi
Oğulları ve eşiyle beraber holdingi yönetiyor.
İleride şirketi en büyük oğlu Deniz'e devretmek istiyor.Çünkü şirket aile şirketleri ve daha önce dedeleri hep en büyük oğullarına devretmiş.
Asena Karanlı
43 yaşında
Ela gözlü,sarışın,süt beyazı ten rengine sahip,badem gözlü.
Karanlı Holding'de yönetim kurulu üyesi
Rüzgar Karanlı
19 yaşında
Yeşil gözlü,kızıl saçlı,süt beyazı tene sahip.
Alaca'dan önce doğan çocuk
Alaca ile aralarında 1 yaş var.
Halkla ilişkiler 1. Sınıf.Üniversite bitince babasının holdinginde halkla ilişkiler müdürü olacak.
Toprak Karanlı
23 yaşında
Kahverengi gözlü sarı saçlı,buğday tene sahip.
Abisini (Deniz Karanlı)hiç sevmiyor.Onun asla bir şirketi yönetemeyeceğini düşünüyor.Bu yüzden şirketi babasından sonra kendisi yönetmek için çok çalışıyor.
Amerika'da yüksek lisans yapıyor.
Kaya Ulu
20 yaşında.
Sarı saçlı mavi gözlü.gamzeleri var.Buğday tene sahip.
Tek çocuk.
Babası çok ünlü bir petrol şirketinin sahibi(Alaca'dan zengin)
3 yıl sınıfta kaldı.
Ergenlik triplerinde
Mantık hatası varsa lütfen söyleyin,düzelteyim.Sizi çoookkk öpüyorum bbbbbbbbbbbbb asklarımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacalı Güneş
ChickLitAsker olmak isteyen,silahlara ve motorlara ilgisi olan Alaca'nın yolu gizli görevde bir askerle kesişirse ne olur vol 1:) Bu hikayede geçen kişiler,kurum ve kuruluşlar tamamen hayal ürünü olup yalnızca kurgudan ibarettir.