Gece uyumayıp aklımdaki sorularla savaşmıştım.Ama hiç bir sonuç bulamamıştım.Saat beşte düşünmeyi bırakarak üzerime üniformamı giydim.izinliydim ama evde duramazdım.Karargaha gidip spor yaptıktan sonra odamda biriken dosyaları hazırladım. Bir yandanda DNA testine gidip gitmeyeceğimi düşünüyordum.Test yarın yapılcaktı.Ben aile istiyor muyum bundan bile emin değildim.Eğer birgün olurda şehit olursam arkamda bırakacak kimsem yoktu gerçi olmasınıda istemezdim.Onları bu acıyla yaşatmaya hakkım yoktu O testi yaptırıcaktım.Ama onları kabul etmezdim,edemezdim.Ben her zaman tek başımaydım.Derin bi şekilde düşünürken odamın kapısı tıklatıldı.O günkü komutan içeri girdi.Karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu.
Komutan:Neyin var yüzbaşı
"Birşey yok komutanım"
Komutan:sorun neyse söyle asker bu bir emirdir.Belki yardımcı olabilirim.
"Komutanım bana bir mesaj geldi.Doğduğum hastaneden.Ben doğduğum zaman başka bi bebekle karışmış olabilirmişim.Yarın DNA testi için çağırıyorlar.Gidip gitmemek arasında kararsızım.Ben bir aile istemiyorum komutanım"
Komutan:Bana sorarsan git o testi yaptır.Eğer onların kızı çıkarsan aile istemediğini söylersin.Ondan sonra da kendi hayatına devam edersin.
"Ya onlar kabul etmezse komutanım"
Komutan:Bildigime göre reşitsin asker.Kendi kararlarını verebilecek yaştasın.Mecbur kabul etmek zorundalar.
"Sağolun komutanım"
Komutan: yaptırcak mısın testi asker.
"Yaptırıcam komutanım"
Komutan:Umarım Herşey istediğin gibi olur yüzbaşı.
"Umarım komutanım"
Benim cümlemin tamamlanmasıyla komutan odayı terk etti.Evet o testi yaptıracaktım ama onları kabul etmediğimide söyleyecektim. Boşuna umutlanmasınlar.Kapı tıklatıldı.
"Gir"
Albay postası gelmişti.
Albay postası:Er Mustafa aslan Emredin komutanım.
"Ne vardı asker"
Albay postası:Komutanım albayım sizi odasına çağırıyo.
"Tamam asker çık hemen geliyorum"
Albay postası odadan çıktıktan sonra dosyaları kasaya bırakıp kilitledim.Odadan çıkınca hızlı adımlarla albay odasına ilerlemeye başladım.Odanın kapısını tıklattım.İçerden albayın gür sesi yükseldi
Albay:Girr
"Kıdemli yüzbaşı Gizem Çeviker Emredersiniz komutanım"
Albay: Otur asker
Tabiki oturmadım.Ceza yemeye hiç niyetim yoktu.
Albay:Bu bir emirdir asker
Hızla masanın önündeki koltuklardan birine oturdum.Sonuçta emir demiri keser değil mi.
Albay önüme bir dosya bıraktı.
Albay:Asker biliyorum izindesin.Bu görevi kebul etmeme şansın var istersen bir hafta sonra bu göreve gidiceksin.Görev tam 2 hafta sürecek.Bu görevi kabul ediyor musun?
"Elbette kabul ediyorum albayım."
Albay: aferin asker.Bu arada bu görevden geldikten sonra görev için Hakkariye İz timine komutan olarak gidiceksin.
"Ama albayım ben bir tim istemiyorum"
Albay: Neden istemediğini biliyorum asker.Tek başına göreve çıkmaya devam edeceksin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız
ChickLitAile bir çok şeyi ifade eder sevgiyi saygıyı merhameti peki Gizem hiç aile kavramını öğrenmediyse.Asker olmasına izin vermeyen ailesini reşit olunca geride bırakıp giden Gizemin askerlikteki maceralarını ve yani ailesini gelin birlikte okuyalım...