3.BÖLÜM

12.6K 463 124
                                    

Doktor:Gizem Çeviker ve Ali Arslan %99 uyumludur.Hastanemizde olan bu sorun için sizlerden özür dileriz.Sorumlu kişileri bulup gereken ceza verilecektir.Gizem Hanım ve Ahsen Hanım reşit oldukları için kararlarını kendileri verecekler.Evet Ahsen Hanım siz kimde kalmak istersiniz.

Ahsen:Ben öz ailemle gitmek istiyorum.

Bu kız nasıl 25 yıl bereber yaşadığı onu büyüten ailesini bırakıp gidebiliyordu.Anlamış değildim.Baba kişiliksizi kollarını açarak

Baba( üvey): bizde kendi kızımızı istiyoruz.Gel kızım

Diyerek kızı kolları arasına aldı.Beraber odadan çıktılar.Ali Bey tam önümde durarak

Ali Bey( öz baba): Seni tanımak isteriz bu akşam yemeğe bize gelir misin?

Asel Hanım(öz anne): Kızım lütfen gel.Birbirimizi daha iyi tanıyalım.

Biraz düşündükten sonra onları onayladım.Ali Bey numarasını verdi.Hızlı bir şekilde hastaneden çıkıp eve geldim.Üzerimi değiştirip uyku ilacı içtim.Etki etmesini beklerken de bugün olanları düşündüm.Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı sonrası karanlık.

Saat 18.00 da telefonumun zil sesiyle uyandım.Ali bey arıyordu.Ne zman geleceğimi sordu akşam 20.00 da orada olacağımı söyledim bana konum attı.Tam tamına hazırlanmak için 2 saatim vardı.Hemen hızlıca bi duşa girdim.Çıktıktan sonra üzerimi giyindim.

Bacaklarımdaki izler belli oluyordu ama takmadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bacaklarımdaki izler belli oluyordu ama takmadım.Bu izlerden gurur duyuyordum,utanmıyordum.Hemen arabama binip adrese doğru sürdüm.Eve gelince kapıdaki korumalar hemen kapıyı açtılar.Arabadan inip hemen zile bastım kapı bir hizmetli tarafından açıldı.Baş selamı vererek salona doğru ilerlemeye başladım.Salona girince Asel Hanım kalkıp hemen sarıldı.Diğerleri bana nefretle bakıyorlardı.Çokta tın.Asel Hanım beni hemen yanına oturtup.Ailesini tanıtmaya başladı.

Asel Hanım(öz anne): Kızım bu en büyük abin Agah 29 yaşında şirketin başında.Bu ikinci abin Kerem 27 yaşında aynı şekilde oda şirkette çalısıyo.Bu üçüncü abin Miraç Hakkari'de çalışıyo Yüzbaşı.Bu ikizin Miran bizim hastanemizde doktor.Bu kardeşin Emir 18 yaşında  üniversite 1. sınıf  Bilgisayar mühendisliği okuyo.Ben annen Asel bu da baban Ali.

Hepsine tek tek bakarak selam verdim.Birden Miran konuşmaya başladı.

Miran:Baba biz bı kardeş istemediğimiz belirttik.

Ali Bey konuşmaya başladık.

Ali Bey:Biz bu konuları sonra konuşalım.Şimdi tatsızlık çıkarmaya gerek yok.

Agah'a baktığım zaman bacağımdaki derin bıçak izine bakıyordu.

(İz temsili foto)

(İz temsili foto)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Asker KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin