6.BÖLÜM

11K 431 85
                                    

Bölüm şarkısı yukarıdaaaa...
___________________________________________

Sabah telefonumdan gelen mesaj sesiyle uyandım.Belki önemlidir diyerek hemen mesaja girdim.Ali bey atmıştı.Bildirimin üzerine tıklayarak mesaj sekmesine girdim.

Ali Bey:Belki uyuyorsundur diye rahatsız etmek istemedik.Ama dün Hakkari'ye ulaşmış olman lazım.İyimisin orda

"Evet dün ulaştım ama yorgun olunca hemen uyudum.Pek gezme fırsatım olmadı ama güzel bir yere benziyor"

Yazıp mesaj sekmesinden çıktım.Hemen kalkıp hızlıca bir duş aldım.Askeriyeye giderken giymek için bavulumdan bir kombin yaptım.

Askeriyeye giderken giymek için bavulumdan bir kombin yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi değitirerek silahımı belime taktım.Telefonumu askeri kimliğimi ve sigara paketimi yanıma alarak evden ayrıldım.Koşar adımlarla arabama bindim.Yaklaşık 20 dakika sonra askeriyeye geldim.Kapıdaki ere kimliği gösterip içeri girdim.Bahçede askerler içtima yapıyorlardı.Ama benim girmemle içtimalarını bırakıp bana doğru bakmaya başladılar.Yan koltuğa koyduğum eşyalarımı alarak arabadan indim.Sert yüzümü görenler hemen kafalarını çeviriyorlardı.Ama bir kişi çevirmedi.Benimle aynı rütbeye sahip bir komutan.Ona bakmayı bırakarak albay odasını aramaya başladım.Kısa süre içinde buldum.Albay postasından haber vermesini istedi.5 dakika sonra albay postası geldi albayın beni beklediğini söyledi.Kapıyı çalarak içeriden cevap gelmesini bekledim.

Albay:Girr

Hemen içeri girerek.Tekmil verdim.

"Kıdemli yüzbaşı Gizem Çeviker Emredin komutanım"

Albay:Otur asker

Tabiki oturmadım.İlk günden ceza yemeye niyetim yoktu.Albay bana bakarak 

Albay:Bu bir emirdir asker.

Albay lafını bitirir bitirmez hemen oturdum.Albay konuşmaya başladı.

Albay:Sen iz timine komutan olarak geldin haberin vardır zaten.Ama onlar komutan istemiyorlar.Seni bezdirmek için ellerinden gelecekleri yapacaklarına eminim.Onlara buralarda deliler derler.Onların yaptıklarını burada kimse yapamaz.Bir şeyi eğer istemezlerse o olmaz.Ama ben sana güveniyorum sen onlara kendini sevdirirsin.Şimdi bu anahtarı al albay postasıyla beraber odana gidip üzerini değiştir.Timinle tanış albay postası sana yardımcı olacak emin olabilirsin.

"Emredersiniz komutanım"

Albay: Şimdi çık asker

Albaya son kez kafa selamı vererek odadan çıktım.Çıkar çıkmaz albay postası burnumun dibinde bitti.Ona değişik değişik bakarken

Albay postası:Odanızı göstereyim komutanım

Kafamı sallayarak onayladım.Koridorun sonundaki odanın önünde durduk.

Albay postası: Buyrun komutanım bu oda sizin ben sizi bekliyorum.

"Tamam asker"

Hemen odaya girdim.Dolabı açarak üniformamı çıkardım.Ünoformamı üzerime giyerak başıma bordo beremi taktım.Postallarımıda giyerek odadan çıktım.Kilitleyip anahtarını cebime attım.Albay postası duvara yaslanmış bı şekilde beni bekliyordu.Geldiğimi farketmedi.

Asker KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin