HATIRLATMA:
"Helikopter havalanınca tekrar beni bu mesleğe yönlendiren askerin söylediği şey aklıma geldi.
"Bak bunu asla unutma.Askerlik ne rütbe ne elbisedir,askerlik ruhtur.."
_____________________________________
Helikopter kampın 5 metre gerisinde beni indirerek tekrar havalandı.
Hızlı ve sessiz adımlarla kampa doğru ilerlemeye başladım.
2 buçuk saatte kampın karşısında,kampı gözetliyordum.
Elinde 1 tane su testisiyle kadın çıktı.
Buraya gelirken 1 buçuk metre ileride gördüğüm musluk gibi yere gittiğini tahmin ettim.
Kadını göz hapsine aldım.Dikkatli bir şekilde hareketlerini izliyordum.Aklımda birden plan belirmeye başladı.
Aklıma gelen planla sırıtmaya başladım.
Saat gece 10 yaklaşırken kadın elindeki dolu testiyle kampa gidiyordu.
Kampa çok yaklaşmadığı için yakalaması kolay alacaktı.
Salak gibi etrafını kontrol etmeden yürüyordu.
Arkasına geçerek silahın kabzasıyla ensesine hızlı bir şekilde vurdum.
Bayılması ve elindeki testinin yere düşmesi saniyeleri almıştı.
Kadını,teröristlerin göremeyeceği kadar ileriye götürerek taşın arkasına bıraktım.Silahın ucuna susturucu takarak kafasına sıktım.
Üzerindekileri çıkararak kamuflajımın üzerine giyindim.Cebimde olan bıçağımı ayakkabının içerisine attım.
Yüzümede kadının puşisini taktım.
Kadını bayılttığım yere gittiğim zaman testinin içindeki suyun dökülmüş olduğunu gördüm.
Çantamdan su şişelerinden ikisini çıkararak içine döktüm.
Yüzümdeki puşiyi son kez düzelterek kampa doğru ilerlemeye başladım.Kapıya geldiğim zaman itlerden biri konuştu.
İt 1:Hele Rojda kaç saattir nerelerdesin?
"Biraz etrafta dolaştım.Kapıyı açta gireyim artık"
Kapıyı açtı.İçeri girince adama söylenmeye başladım.
"Mal herif insan biraz sesimden şüphelenir.Biz bunlara boşuna mal demiyoruz."
Uzun bir süre kampta dolaştıktan sonra adımın seslenilmesiyle olduğum yerde durdum.
Arkama dönerek kimin seslendigine baktım.
Bingoo!
Topal seslenmişti.
"Efendim başkan"
Topal: Nereye gidersin Rojdam
Konuşmasıyla kusma isteğim geldi.
Bu isteğimi göz ardı ederek konuşmaya başladım.
"Çadırıma gidiyordum başkan"
Topal:Çadırları mı karıştırdın Rojdam? Bizim çadırımız diğer tarafta.Gel hele beraber gidelim.Karıştırmanı anlayamadım neredeyse 2 aydır buradasın.Her neyse halde gidelim de sana eskerlere yapacağımız saldırıyı anlatayım
"Tamam başkan gidelim"
Önden yürüyerek kampın diğer tarafına ilerledi.
Kamptaki en büyük olarak tahmin ettiğim çadıra girdi.Bende girerek oturduğu masanın karşısına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız
ChickLitAile bir çok şeyi ifade eder sevgiyi saygıyı merhameti peki Gizem hiç aile kavramını öğrenmediyse.Asker olmasına izin vermeyen ailesini reşit olunca geride bırakıp giden Gizemin askerlikteki maceralarını ve yani ailesini gelin birlikte okuyalım...