Hemen sesin geldiği yeri bulmaya çalıştım.Havin kolundan vurulmuştu.Elindeki silah düştü.Diğer teröristler çocukları bırakarak hemen silahları ellerine aldı.Etraflarına bir kez baktıktan sonra silahları çocuklara doğrulttular.
"Tim atışa başla.Çocuklara zarar gelmesin"
Tim:Emredersiniz komutanım.
Tim ateş etmeye başladı.Bir taraftan ateş ediyor bir taraftan da onlara yaklaşıyorduk.Göz ucuyla Havine baktığımda ayağa kalktığını gördüm.Kaçacaktı şerefsiz.Diğer itleri vurmayı bırakarak onun yanına ilerledim.Gidip ensesinden tuttum.Yalvarmaya başladı.
Havin:Kulun köpeğin olayım beni bırak esker.Çocuklarım var benim.
Kafasına vurdum.
"Lan it çocukların var madem niye adam akıllı çalışıp onlara bakmıyon"
Havin:aman esker ben ettim sen etme.
Tim teröristleri bitirmiş çocuklarla konuşuyordu.
"Daha esker diyo,daha esker diyo"
Yusuf:Noldu komutanım.
"Oğlum bu itlerde asker kelimesine karşı alerjisi var esker ne amına koyim"
Havin:Ama esker hanım
"Lan asker!esker değil bak heceliyim.As - ker söyle bakım"
Havin:es-ker
"Şerefsiz puşt bide dalga geçiyor."
Havin ensesine silahın kabzasıyla vurarak bayılttım.Tim bana gülüyordu.
"Esker ne olum"
Tim:Komutanım siz niye bu kadar takıldınız
"Ben bi görevde esir düştüm gelen giden esker esker diyip duruyodu o yüzden yani"
Tim:Heee tamam anladık komutanım.
Baran:Komutanım çocukları napıcaz
"Albaya sorayım Yusuf telsizi ver koçum"
Telsizi uzatarak
Yusuf:buyrun komutanım.
Telsizi alıp karargahın kordinatlarını girdim.Bağlanınca konuşmaya başladım.
"Yuva kuş konuşuyor"
Karargah:Yuva dinlemede kuş
"Albaya bağlayın"
Karargah:bağlıyorum kuş
Albay:Yuva dinlemede
"Komutanım biz Havini yakaladık çocukları napalım."
Albay:ben onlar için ekip yönlendiricem.şimdi size helikopter yolluyorum
"Tamam komutanım"
Konuşma bittikten sonra time döndüm.
"Albay çocuklar için başka bir ekip yollayacakmış.Bizede helikopter göndericek.Toparlanın"
Tim:emredersiniz komutanım
Tim Çocuklarla konuşurken yere bıraktıkları çantalarını alarak tekrar taktılar.Çocuklarla konuşmaya başladılar Birinin bacağıma dokunmasıyla aşağıyo baktım küçük sarı saçlı mavi gözlü tatlı bir kız çocuğuydu.Dizimin üzerine çökerek aynı boya geldim.Gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı.
Kız:Abla sendemi o abiler gibi askersin
"Evet küçük bende onlar gibi askerim
Kız:İsmin ne abla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız
ChickLitAile bir çok şeyi ifade eder sevgiyi saygıyı merhameti peki Gizem hiç aile kavramını öğrenmediyse.Asker olmasına izin vermeyen ailesini reşit olunca geride bırakıp giden Gizemin askerlikteki maceralarını ve yani ailesini gelin birlikte okuyalım...