HATIRLATMA:
Bundan sonra uyuyamayacağım için bahçeye sigara içmeye çıktım…
_____________________________________
Bir süre bahçede oturup sigara içtikten sonra telefonumdan saate baktım.Saat dört buçuk olmuştu.Elimdeki sigarayı söndürerek yukarıya odama gittim.Kısa bir duş aldıktan sonra üzerimi değiştirdim.
Aşağı inerek mutfağa gittim.Kahvaltı hazırlamaya başladım yirmi dakika sonra masa tamamen hazırlanmıştı.Timi uyandırmak için yukarı çıktım.Baran'ın odasına girerek hemen arkamı döndüm.Yatarken nası uyuduğunu bilmiyordum sonuçta.
"Koğuş kalkk"
Arkadan düşme sesi geldi.
Baran:Emredersiniz komutanım
"Hemen beş dakika içerisinde mutfakta ol anlaşıldı mı asker"
Baran:Anlaşıldı komutanım
Onu odada bırakarak diğerlerini de kaldırarak aşağı indim.Masaya oturup onları beklemeye başladım.Beş dakika sonra hepsi masaya geldiler.Eğlenerek kahvaltımızı yaptıktan sonra odama çıkarak silahımı askeri kimliğimi ve telefonumu alarak timle beraber evden çıktım.Arabayı Baran kullanıyordu.Yirmi dakikalık yolun sonunda karargaha geldik.Arabadan inerek odama gitmeye üniformamı giyerek albayın odasına gittim.Albay postasına haber vererek içeri girdim.
"Kıdemli yüzbaşı Gizem Çeviker Emredin albayım"
Albay:Noldu asker
"Albayım yeni tim ne zaman gelir?"
Albay:iki saate karargaha iniş yaparlar
"Tamam albayım"
Albay:Onları sen karşılayacaksın dediğim gibi
"Emredersiniz albayım"
Albay:şimdi gidebilirsin asker
Baş selamı vererek odadan çıktım.Yoldan geçen bir askere iz timinin nerede olduğunu sordum.Dinlenme odasında olduklarını söyledi.Dinlenme odasına doğru giderken benden üstlere selam veriyor altlarımında verdikleri selama karşılık veriyordum.Odaya hdigim zaman direk içeri girdim.Tim benim girdiğimi görünce ayağa kalkacakken konuştum.
"Oturun oğlum ne kalkıyonuz"
Hepsi güzel bı gülümsemeyle beni onayladılar.
Onlara bakarak sırıtmaya başladım.
Yusuf:Komutanım niye öyle bakıyosunuz korkmaya başladım
"Kork zaten oğlum, biz bugün içtima yapmadık değil mi aslanlarım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız
ChickLitAile bir çok şeyi ifade eder sevgiyi saygıyı merhameti peki Gizem hiç aile kavramını öğrenmediyse.Asker olmasına izin vermeyen ailesini reşit olunca geride bırakıp giden Gizemin askerlikteki maceralarını ve yani ailesini gelin birlikte okuyalım...