32.BÖLÜM

2.1K 125 48
                                    

HATIRLATMA:

Şimdi de timle oturmuş haini arıyorduk.İzinde olan askerler görevlerine tekrar dönmüşlerdi.Şu bir kaç gündür gidilen çoğu görevler başarısız olmuştu.Hain tekrar işine başlamıştı.

 Baran’ın bağırmasıyla irkilerek düşüncelerimden kurtulabildim.

Baran: Komutanım bulduk

Akın:Vallaha bulduk komutanım

“Kim?”

Emre: Komutanım hain…

_____________________________________

Emre:Komutanım hain Miraç Arslan

Emre’nin cümlesinden sonra odada kısa süreli bir sessizlik oldu ilk tepkiyi veren Akın oldu.

Akın:Hassss

“Emre emin misin aslanım bak”

Emre: Maalesef komutanım

 Benim biyolojik abim haindi.

Baran:O zaman hain oysa aileside hain

Yusuf:Komutanım napıcaz

Yusuf'un konuşmasıyla tim bana döndü.

Ben girdiğim şoktan çıkarak konuşmaya başladım.

“İlk önce her şeyi tekrar kontrol edicez.Daha sonra albaya haber vericez.Gerisini albayla konuşunca düşünürüz”

Biraz duraksadıktan sonra tekrar konuşmaya başladım.

“Hadi hemen şimdi tekrar kontrol ediyoruz”

Tümden onaylayan mırıltılar gelmeye başladı.

Baran:Komutanım ben bize bir kahve alıp geleyim

“Tamam aslanım hızlı gel”

Baran odadan çıktıktan sonra hemen kontrol etmeye başladık.

~BİR SÜRE SONRA~

Yusuf: Komutanım kamera olmayan odalara koyduğumuz gizli kameralar baktım çoğunda Miraç komutan telefonla konuşuyor

Onu başımla onayladıktan sonra Miraç’ın arama geçmişini neredeyse ellinci kere kontrol ediyordum.Aramalarda bir kaç tane tek kullanımlık numaralar vardı.Hepside aynı konuma aitti. 

Önümdeki bilgisayarı kapatarak arkama yaslandım.Hain kesin olarak Miraç’tı

“Sabah karargaha gidince ben albayla konuşucam.Büyük ihtimalle hemen yakalama kararı çıkarırlar. Daha sonra sorgu işleri başlar.Herneyse sizde yoruldunuz hadi gidin yatın artık. Sabah erken kalkın. Hemen karargaha gidelim. Allah rahatlık versin”

Diyerek ayağa kalktım.Onları yerde bırakarak odama ilerledim.Üzerimi değiştirerek kendimi yatağa attım. 

PİJAMA TAKIMI:

karşımdaki duvara bakarak düşünmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

karşımdaki duvara bakarak düşünmeye başladım. Eğer Miraç hainse büyük olasılıkla bundan ailesinin de haberi vardır. 

Tam ailem olucak diye sevinirken hayat tekraren hep yalnız olucağımı bana hatırlattı.Ne güzel. 

Düşünürken gözlerime yavaş yavaş ağırlık çökmeye başladı. 

~SABAH~

Uyandıktan sonra yüzümü yıkayarak hemen üzerimi değiştirdim. 

KIYAFET:

Mutfağa inerek kahvaltı hazırlamaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutfağa inerek kahvaltı hazırlamaya başladım. 

Kısa bir süre sonra tinder hazırlanmış bir şekilde masaya geldiler. Sessiz bir şekilde kahvaltımızı yaptık. Hepimizin aklında Miraç komutanın nasıl hain olduğu vardı.Dışardan bakan birisi onu vatanına aşık birisi olarak görebilirdi.

Kahvaltı bittikten sonra hep beraber masayı toparladık. Silahımı ve telefonumu aldıktan sonra evden çıktık. Arabaya binerek karargaha sürmeye başladık. 

Bu hain meselesi Yusuf'un ve Akın'ın bile sessizleşmesine sebep olmuştu. 

Kapıdaki askere kimliği göstererek içeriye girdik. Timi geride bırakarak hemen odama çıktım.Üzerime askeri üniformamı giyerek albayın odasının önüne gittim… 

_____________________________________

Uzun zaman sonra merhabaa! 

Nasılsınız? 

Normalde yazma hevesim yoktu ama isteyenler çok fazla o yüzden yazdım umarım beğenirsinizzz

Sizi seviyorum ve iyi gecelerrr🩷

Biliyorum kısa ama uykum var kusura bakmayınn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asker KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin