14.BÖLÜM

7.9K 322 29
                                    

HATIRLATMA:

Hepsi sırayla helikoptere bindikten sonra albaya baş selamı vererek bizde bindik

_____________________________________

Helikopterde Yiğit yüzbaşıyla karşı karşıyadık.Ne zaman ona baksam bana baktığını görüyordum.Yarım saatlik bir uçuştan sonra köyün yakınlarında pilot konuştu.

Pilot: Komutanım iniş izni istiyorum

"İzin verildi"

Yiğit: izin verildi.

İniş yaptık.15 dakikalık bir yol yürümemiz gerekiyordu.Yürümeye başladık.Arkadan Yusuf Akın'la uğraşmaya başladı.

Yusuf:Akın aşkımm eğer ben tırtıl olsam beni sever misin?

Akın:Lan it herif kaç kere söyledim bana aşkım deme diye kısmetimi kapatıyosun.Hem ben seni bu halinle sevmiyorum tırtılkeb neden seveyim

Yusuf:Ay bana bişiler oluya komutanım duydunuz mu Akın aşkım beni sevmiyomuş

"Duydum aslanım.Akın aferim lan kedi olalı bı fare tuttun"

Ben konuştuktan sonra bütün tim kahkaha atmaya başladı.Karanlık timine baktığım zaman gülmemek için yanaklarının içini ıstırıyorlardı.

Yusuf: Komutanım ayıp ya bana karşı bu muşmula suratı mı koruyosunuz?

Akın:Ben mı muşmula suratım ay kıçımın kenarı pezeveng herif

Onların bu konuşmalarına kısık sesle gülüyorduk.Onlar arkada hala goy goy ederken etrafı kontrol ediyordum.Yanıma Yiğit yüzbaşı geldi

Yiğit:Timin hep böylemidir

Etrafı kontrol etmeye devam ederken cevap verdim.

"Evet hep böyleler"

Bu konuşmamız dan sonra tekrar konuşmadık.

Köye az bir mesafe kala timlere döndüm.

"Karanlık timi sizdeki keskin nişancı kim?"

Kayra:Benim komutanım

"Tamam.Şimdi Baran ve sen köyün her tarafını görebileceğiniz bir yere saklanın."

Kayra-Baran: Emredersiniz komutanım

"Hazar ve Yusuf sizde köyün etrafında saklanın"

Hazar-Yusuf:Emredersiniz komutanım

"Emre,Akın,Koray,Eymen ve yüzbaşı bize sessiz bir şekilde köyün içine sızıcaz.Baran aslanım nerelerde haraketlilik var."

Baran:Sol tarafta caminin karşısındaki mavi evde 6 kişi var .Adamların başları orada galiba.

"Tamam aslanım.Kayra okulda hiç haraketlilik varmı?"

Kayra:Var komutanım öğretmen ve öğrencilerin dışında içerde iki terörist var.

Baran:Komutanım bir tane kızı köyün çıkışına yakın olan pembe eve götürüyorlar.

"Tamam aslanım herkes yerinde hazır olsun"

Timler: emredersiniz komutanım

Yiğit komutana dönerek konuşmaya başladım.

"Yüzbaşım emir ve komuta ben gelene kadar sizde.Ben o kızı almaya gidicem."

Yiğit:Tamam yüzbaşım dikkatli olun 

Başımı belli belirsiz salladım.Saklandığım yerden dikkatli bir şekilde adamla kızı takip etmeye başladım.Eve girdikleri zaman duvarın kenarına çökerek kulaklığıma doğru konuşmaya başladı.

Asker KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin