C H A P T E R T H I R T E E N

36 7 16
                                    

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, literówki czy korektę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, literówki czy korektę. Nie zwracajcie uwagi ;)

Mój tata uciekał przed babcią do końca dnia. Cóż, każdy z nas chyba miał z tego powodu ubaw. Kiedy powiedzieliśmy o tym reszcie śmiali się z tego i pomagali mojemu ojcu ukryć się przed Ayaną. To była prawda.
Kiedy się denerwowała, była straszna.

- To jest po prostu skandal!

- Co się tym razem stało, mamo ?.- zapytał udawaną uprzejmością mój tato.

- Dlaczego tutaj jest tak strasznie gorąco i duszno ? Chyba wracam do swojej wioski.

- Mamo, jesteśmy praktycznie nad oceanem. Nie wiem, czego ty się tutaj spodziewałaś.

- Spodziewałam się przede wszystkim dobrego traktowania.

- Mamo, przecież każdy cię tu kocha.

A'tok nie wytrzymał presji i zaśmiał się, a reszta tylko się powstrzymywała. Cóż, ja również ledwo wytrzymywałam.

- Prawda babciu, każdy cię kocha.- chciałam to powiedzieć bardzo poważnie, ale nie umiałam.

- Dobrze, że chodziaż z Mo'at umiałam się porządnie napić....eee...znaczy pogadać.- odpowiedziała.

- Tylko, że Mo'at już dawno nie żyje.- odpowiedział Neteyam.

Ta tylko się na nas spojrzała jak na jakiś debili a potem się uśmiechnęła i wybuchła śmiechem.

- A ciebie co śmieszy, mamo ?

- Może dowiecie się w swoim czasie.- przeniknęła wzrokiem po każdego, do momentu, w którym nie zatrzymała się na mnie.- Ewna, chodź z babcią.

- Co ? Ale gdzie ?.- zdziwiłam się.

- Przejdziemy się. Taki zwykły babski spacer.- uśmiechnęła się i wzięła mnie za rękę. Bezgłośnie wołałam o pomoc rodzeństwo, ale te tylko cicho się śmiało.
Za to chyba Neyrate odczytał moje znaki i wstał, ale babcia go powstrzymała.

- Spadaj od mojej wnusi!

- Babciu...

- Widzę jak on cały czas na ciebie patrzy, jakby chciał cię uprowadzić i...

- Cholera jasna!.- krzyknęłam.- Chodź już.

Pociągnęłam ją w stronę lasu, aby jak najszybciej znaleźć się po za zasięgiem rodziny.

Conversations With The Devil | Avatar: Istota WodyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz