V

588 57 35
                                    

(Bu bölüm kısa. Bir nevi geçiş bölümü diye düşünün. Birazcık çok azcik zaman atlicam da hehe)

(Bu videoların uzun halini nereden bulabilirim. İsmini söyler misiniz?)

#Straygirl
( Chansroom. Stray Kids isimli kpop grubunun liderinin her hafta açtığı canlı yayınlardan kesitler bunlar.

Nereden bulabileceğinize gelirsek , vlive diye bir uygulama var. Onu indirip oradan grubu bularak canlı yayınlarına katılabilirsiniz. Genelde pazar günleri açar Chan.
Onun dışında diğer üyelerde birçok canlı yayın açar katılmanızı tavsiye ederim.)

(Çok teşekkür ederim. İyi akşamlar:)

#Straygirl
( Rica ederim, iyi akşamlar:)

Youtubedan çıkıp dediği uygulamayı indirdim.
Hesap açıp Stray Kidsi buldum. Chansroomların bulunduğu yeri bulmamla şok geçirdim.
Burada onlarca video vardı.

Sırf hayranları ile vakit geçirmek birbirlerine daha çok bağlanmak için , gerçekten her hafta burada mıydı?
İşi bu olmamasına rağmen her hafta nasıl vakit buluyordu.
Şaşırmıştım. Çünkü kpop idollerinin ne şartlarda çalıştığını biliyordum.

Parmağımı telefonda kaydırarak olabilecek en hızlı şekilde aşağılara indim. En başına , tam olarak ilk bölümüne ulaşabilmek için.

İlk bölümü açtım. Gözlerim ona odaklanmıştı.
Önce birçok şey konuştu. Sonra şarkılar açtı, beraber dinledik. Kendi grubunun da şarkılarını açtı. Hepsi birbirinden güzeldi. Şarkıların notaları kulaklarıma doldukça sakinleştim.
Bazen de kendi hakkında konuşuyor kendisinin üzerinden tavsiyeler veriyordu.

Şarkıların her biri bittikten sonraki konuşmalarıysa neden bu kadar kalbime işliyordu anlamıyorum.
Ama ilaçların bile yapamadığını yapmış dakikalar içinde sakinleştirmişti.
Durdurmak istemiyordum onu.
Öyle ki vakit kaybetmeden 2. Bölümü açtım.

O da geceleri pek uyumazmış , İnsomnia diye bir şeyden bahsetti. Hatta bununla ilgili yazdıkları şarkıyı dinledik yine beraber. Beraber diyorum çünkü sanki karşımdaymış gibi hissediyordum.

Beni tanımadan benim için endişeleniyor iyi olmamı istiyordu. Ve içinde hiçbir samimiyetsizlik hissetmemiştim , aksine çok içtendi.

Onu izlerken , kendimi yatakta gülümserken buldum. Çıkardığı minik tatlı sesler kulağıma sanki ninniymiş gibi gelmişti.

Uzun zamandır düzgün uyuyamamış olan ben , o gece STAY olmaya karar verdikten sonra derin ve tatlı bir uyku çekecekti...











Hayalet okuyuculardan nefret ediyorum:/



✓ Daddy Issues | Bang Chan | SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin