E

511 51 82
                                    

Biliyorum evet , geç kaldı hemde bayağı.
Ama okulda bile beş dakikalık boş vaktimde yazdım.

Umarım seversiniz bölümü. Aslında o insanı katmiycaktim ama sinirimi burdan çıkarmaya karar verince oldu.
Neyse.

Öpüldünüz çiçeklerim.
Hadi bölüme gooo ! xhfbnfj






Rüya görürken alarmımın çaldığını duydum. Alarm beni o alemden çıkarıp şimdiki ana döndürdü.
Göz kapaklarım yavaşça aralanmış ve ses , artık netleşmişti.
Tüm vücudum onun sesini duymasıyla gevşedi. Yüzümdeki tebessüme kalbimdeki sevgi eşlik etti.

Telefonumu elime aldım. Alarmı kapatıp gülümseyerek doğruldum yataktan.

Şu birkaç günü en güzel özetleyen şey belkide buydu.
Ben geceleri uyuyabiliyor ve artık gülümseyerek kalkıyordum.

Hayır, hayır babam denen o canavarla aramda bir şey olmamıştı. Benim hayatıma , mutluluk ve sevgi getiren birkaç adam girmişti.

Yatağımdan ayaklarımı sallandırıp terliklerimi giydim. Yatağımın pikesini bir iki hamlede düzeltip yüzümü , ellerimi yıkamak için odamdan çıktım. Kapıyı kapatmamla yüzüm her zamanki ifadesiz , duygu barındırmayan o halini almıştı.

Birkaç adım attığımda banyonun önündeydim. Elimi kapının koluna koydum. Açmak için yeltenmiştim fakat açmadan bağırış sesleri duydum. Babamın sesi geliyordu alt kattan.
Kulaklarımı kabartıp dinlemeye başladım.

" OOO! BİRİLERİ GERİ GELMİŞ?! Sensiz tadı yoktu buraların."

"Duydum ki bana ihtiyacın varmış. "

O pisliğin sesini duymamla büyük bir şoka girdim. Ne yani hapisten bu kadar çabuk mu çıkmıştı ?!
Sesi midemi bulandırırken konuştukları birkaç cümle kendimi banyoya atıp kilitlememe yetmişti.

"Senin kız nerde ? Onu da özledim. Hiç ziyaretime de gelmedi."

"Yukarıda odasındadır."

Kulağımı kapıya dayadım. Adımlar önce merdivenlerden çıktı. Yaklaştı, yaklaştı sonra uzaklaştı. Odama gitmişti muhtemelen. Adımların sesi tekrar yaklaştığında tam kapının önünde durdu.
Gözümden istemeden de olsa birkaç damla kaçtı.

Önce kapıyı tıklattı. Ardından o duyduğumda tiksinti oluşturan sesiyle konuştu.

"RoNa burada mısın?"

Sesimin titrek çıkmaması için büyük bir çaba gösterdim.

" Amca , sen misin? "

" Evet artık çıktım oradan. Beraber daha fazla vakit geçirebiliriz. Ben aşağıdayım."

"Tamam amca geleceğim işim bitince."

Dünyam başıma yıkılmış gibi hissettim. O mikropun yeri burası değildi. Birkaç yıl önce polisler onu götürdüğünde birdaha bırakmayacaklarını düşünmüştüm. Yaptığı onca şeyden sonra çıkamaz sandım.
Kadınları tecavüz etmek hobisi olan birini nasıl bırakabilirlerdi ki!

Ben onun bana yaptıkları yüzünden kendimden nefret ediyordum. Nasıl izin verdim diye hep kendimi yiyip bitiyordum. Yinede biraz olsun unutmaya başlamıştım. Ama şimdi nasıl geri gelebilirdi ?

Ben babam ve onun o pis ailesi yüzünden kendime zarar verdim hep. Vücudumun çeşitli yerlerinden birçok çizik oluştu. O pisin ellerinin değdiği her yeri kestim. Tam bu anılar geride kaldı , kendimi iyileştirmeye başladım , kardeşim için güçlü durmam lazım derken geri gelmişti.

✓ Daddy Issues | Bang Chan | SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin