R

508 42 183
                                    

Dikkat uzun bölüm 2165 kelime. Ben duygusal olunca bölümlerde duygusal oluyor.
oy vermeyi unutmayın lütfeğn

HADİİİ BÖLÜMEEEE

Son bir haftadır okula ve kütüphaneye gitmek benim kaçış alanlarım olmuştu. Hatta elimden gelse ve kardeşim o evde olmasa , belki ayak dahi basmayacaktım oraya. Fakat her okul çıkışı olduğu gibi dönüp dolaşıp yine eve dönüyordum.

Evimizin sokağına girdiğimde siyah arabaları görmemle durdum. Bu kadar çok arabanın burada ne işi vardı? Hızımı düşürdüm , yan taraflardaki süs ağaçlarının beni gizlemesini isteyerek yanlarına yaklaştım. İlk birkaç dakika ne arabalar hareket etti ne de birileri göründü. Oradan çıkacağım sırada , en önündeki araba hareket etti. Daha sonra diğerleri onu takip etti ve kısa sürede oradan uzaklaştılar.

Beni ilgilendirmediğinden eve yürümeye devam ettim. Evet belki merak etmiştim ama yorgundum dedektifçilik oynamak için.

Evde kimse yoktu. Çünkü babam emlak ofisinde işte olmalıydı. Seok ise eve çoktan gelmiş olmalıydı. Zaten onu da her okul çıkışı parka götürüyordum. Odasının önüne geldiğimde kapıyı açtım yavaşça. açmamla yüreğimin ağzıma gelmesi bir oldu.

"BÖÖÖÖ !!! HAHAHAHAHAA KORKUTTUM SENİ NUNAAAA!"

"Ne yani ben kaybettim mi? Aaaa olamaz nasıl korktum."

"HAHAHAHA NUNA KAYBETTİİİİİN ! MÜKEMMEL PLANIM İŞE YARADI!"

"Şimdi görürsün sen nunanı korkutmanın bedelini. Parmaklar hedefe kilitlendiii PİYUUUU."

Parmaklarımı ona doğru uzattım. Gülerek kaçmaya başladı. Küçük adımlarla kovalamaya başladım. Önce odadan kaçtı , sonra benim tam karşıdaki kapısı ardına kadar açık olan odama koştu. Arkasında odama girdiğimde kapıyı kapattım. Sonra onu yakaladığım gibi yatağın üstüne koyup gıdıklamaya başladım.

"Sen nasıl nunanı korkutursun."

"HAHAAHH! Nunaaa yeter! HAHAAHAH"

Bir süre daha gıdıkladıktan sonra yorgunluğumun da etkisiyle bıraktım.

"Evet Seok-şhii nereye gidiyoruz şimdi?"

"Önce ice-cream yemeye sonra parkaaaa!"

"EMREDERSİNİZ ! Fakat önce bu askerin üniformasını çıkarması gerekiyor. Sizi birazcık dışarıya alalım efendim."

"Tamam nuna."

...

"Lezzetli mi?"

"Mmh! Çok lezzetli."

"Ama bu taraftan akıyor . burayı da yala."

"Hadi artık parka gidelim."

...

Minik elleri sıcacıktı. Oynamaktan yorulmuş yürürken bile ayakta uyuyordu. Tuttuğum elini daha çok sıktım.

Eve dönerken hava çoktan kararmıştı bile. Yıldızlar belirmişti gökyüzünde. Ay yavaş yavaş en tepeye yükselmişti.

Evin önüne geldiğimizde babamın evde olmamasını dileyerek kilidi açtım. Ama buradaydı. Yanan ışıklar bunun en büyük kanıtıydı. Seokun ayakkabılarını çıkardım. Kendiminkilerle birlikte ayakkabılığa koydum. İçeri , salonun bulunduğu yere geldiğimizde karşılaştım onunla. Yüzünde büyük bir kızgınlık vardı. Belliydi yine bir şeye kızacaktı. Seokun önünde diz çöküp kollarından tuttum.

✓ Daddy Issues | Bang Chan | SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin