Dün Alican ile yemeğe çıkmam ve fotoğraf paylaşmam üzerine takipçilerimin büyük bir kısmı bizi yakıştırmaya başlamıştı. Bu zaten beklediğim bir şeydi çünkü beraber video çektiğim herkesle beni yakıştırıyorlardı.
Videomuz biz yemekteyken hesabıma yüklenmişti. Aldığımız etkileşim gerçekten fazlaydı. Yorumlarda herkes çok iyi bir ikili olduğumuzu söylemiş ve beraber video çekmeye devam etmemizi istemişti.
Beğendiğim birkaç yorumun ekran görüntüsünü alıp ona atmıştım. Bizi yakıştıranların konusunu hiç açmamıştım tabii ki.Tüm akşam boyunca konuştuğumuz yetmiyormuş gibi birde mesajlaşmıştık.
Açıkçası tükürdüğümü yalamıştım. İlk başta onunla bu kadar samimi olabileceğimi düşünmüyordum. Aslı bana bu konuyu açtığında bile hep olumsuz konuşmuştum. Alican'ın gerçekte ne kadar tatlı birisini olduğunu görene kadar bu konuşmalarımdan emindim.
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp bilgisayarın ekranına odaklandım. Dersteydim ve yapmam gereken bir montaj vardı.
Seçmeli ders olarak bilgisayar uygulamalarını seçmiştim. İşim gereği de sürekli montaj ile uğraştığım için derste iyi olacağımı düşünüyordum.
Yaptığım montajı yaklaşık 10 dakika sonra bitirince bilgisayara kaydedip dosyayı hocaya attım. Ders bitene kadar yaptığım montajı tekrar izleyip iyi olduğundan emin olmuştum.
Ders bittikten sonra fakültenin önüne çıkmış ve sigara içmeye başlamıştım. Çevremdeki herkesin kızdığı bir şeydi. Arkadaşlarım arasında tek içen kişi bendim. Çok içmiyordum ama onlar hiçbir türlü ikna olmuyordu.
Sigaramı içmeye devam ederken banklardan birine oturdum. Bugün arkadaş grubum ile çok takılamamıştım. Seçtiğimiz dersler farklı olduğu için saatleri tutmuyordu. O yüzden görüşememiştik.
Instagramdan gelen mesajlara bakıyor ve iş birliği yapmak isteyen markaları inceliyordum. Bakmaya devam ederken hemen altta bir mesaj dikkatimi çekmişti. Kullanıcı adından tanıyamadığım için hesabına baktığımda Kerem olduğunu görmüştüm. Müzikle ilgileniyor olmalıydı ki hesabı tamamen buna odaklıydı.Sohbete girdikten sonra mesajı okudum.
musicwithkerem: Beste selam. Müsaitsen seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
besteaytekin: Nedir?
Ben cevap verdikten birkaç dakika sonra mesajıma dönmüştü.
musicwithkerem: Seninle video çekmeyi çok isterim. Kabul edersen birlikte video çekelim.
musicwithkerem: İstersen belli bir miktar ücret öderim sana.
besteaytekin: Pardon?
besteaytekin: Ne alaka anlayamadım?
musicwithkerem: Dürüst olacağım.
musicwithkerem:Hesabımın tanınmasına ihtiyacım var.
besteaytekin: Kerem kusura bakma. Tanınmak isteyen herkesle video çekseydim sıra bana gelmezdi.
besteaytekin: Ayrıca parayla her şeyi yapabilecek birisi gibi mi gözüküyorum?
musicwithkerem: Alican ile çektin ama.
musicwithkerem: Para sadece ikna etmek içindi.
besteaytekin: Alican'ın tanınmaya ihtiyacı yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sᴡᴇᴀᴛᴇʀ ᴡᴇᴀᴛʜᴇʀ {ᴀʟɪᴄᴀɴ sᴀʙᴜɴsᴏʏ}
Fanfiction"𝑨𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒘, 𝒔𝒐 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝑩𝒐𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒍𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒔𝒘𝒆𝒂𝒕𝒆𝒓."