İlk başlarda olduğu gibi bir etkileşim bekliyorum sizden.
Sınır: 95 oy,95 yorum
***
"Artık bizimle hiç oturmuyorsun."
Son dersim bittikten sonra vakit kaybetmeden eve gitmek için eşyalarımı hızlıca toplarken arkadaş grubumdan Şeyma bana seslenmişti. Tam ona cevap verecekken Gözde imalı imalı bana bakmıştı.
"Ya sevgili yaptın ya da artık bizi sevmiyorsun."
"Hayır hayır. Sizi çok seviyorum."
Suçlu bir şekilde ellerimi kaldırıp iki yana salladım. Alınmadıklarını biliyordum. Hepimiz olgun insanlardık. Bana takılıyorlardı ama biraz olsun haklılardı. Onlara hiç vakit ayıramamıştım.
"O zaman ilk seçenek doğru. Sevgilin var."
Şeyma'nın cümlesini Sıla devam ettirdi.
"Ve bu kişi hikayelerine atıp durduğun çocuk. Alican. Değil mi?"
Sevgili sayılırdık aslında ama bunu insanlara söylemeden önce ona danışmam gerekiyordu.
"Sevgili değiliz. Yani henüz değiliz."
"Ama bir şeyler var?"
"Evet var."
Bunu dememle birlikte üçü de yüzlerinde görebileceğiniz en sıcak gülümsemeyle bana bakmışlardı. Bu kızlarla tanıştığım için kendimi çok şanslı hissediyordum. Lisede Aslı hariç arkadaşlarımın çoğundan kazık yemiştim ve üniversitede de bu durumu tekrar yaşamak istemediğim için başta herkese karşı mesafeliydim.
Fakat bu üç kız beni yanıltmıştı. 4 senedir onlarla okumuştum ve gerçekten çok tatlı bir arkadaşlık kurmuştuk. Kalplerinin temiz olduğuna inanmak istiyordum. Her zaman temkinliydim ama arkadaşlığıma devam ediyordum.
Yanlarına gidip hepsinin yanağından öptükten sonra gülümsedim.
"Üçünüz benim için değerlisiniz. Sadece hayatımda çok şey değişiyor ve ben ayak uydurmaya çalışıyorum. Size katılmıyorum diye beni dedikodulardan mahrum bırakmayın. Gruptan konuşalım."
"Biliyoruz bebeğim. Sen hayatını yaşa. Biz böyle şeylere takılmayız. Sadece iyi misin diye merak ettik. İlk başlarda seni depresyonda falan sandık çünkü."
"Hayır değilim. Aksine hiç olmadığım kadar mutluyum."
"Alican denen çocuk sana çok iyi gelmiş. Umarım böyle devam eder."
"Umarım."
"Şimdi de onun yanına mı gidiyorsun?"
Kafamı sallayıp Sıla'yı onayladım.
"İyi eğlenceler o zaman. Dikkat et kendine."
"Teşekkür ederim."
Hepsiyle sarıldıktan sonra onlara el sallayarak sınıftan çıktım ve Alican'ı aramaya başladım. O telefonu açtığında ben de fakülteden çıkıyordum.
"Efendim canım?"
"Alican ben eve gidiyorum. Eşyalarımı alacağım. Müsaitsen bugün sendeyim."
"Sorman hata. Sana her zaman müsaitim."
"Sormak adettendir."
"Çok oyalanma hemen gel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sᴡᴇᴀᴛᴇʀ ᴡᴇᴀᴛʜᴇʀ {ᴀʟɪᴄᴀɴ sᴀʙᴜɴsᴏʏ}
Fanfiction"𝑨𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒘, 𝒔𝒐 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝑩𝒐𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒍𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒔𝒘𝒆𝒂𝒕𝒆𝒓."