Sınır: 90 oy, 90 yorum
Not: Derin bir nefes alıp öyle başlayın.Çok fazla kaos var.
***
"Ne demek konu bendim?"
Alican'ın dediği şeyi idrak ettikten sonra konuşmayı becerebilmiştim. Ben normal bir şey için tartıştıklarını düşünürken konunun ben olduğumu söylemesi beni şoka uğratmıştı.
"Ya Beste ben bunu konuşmak istemiyorum."
"Ama ben istiyorum. Konu benimle ilgiliyse benimde bilmeye hakkım var."
Israrcı tavırlarıma karşılık oflayıp parmaklarıyla masada ritim tutmaya başladı. Gerginliğini azaltmak için masanın üstünden uzanıp elini tuttum.
"Alican lütfen anlatır mısın?"
Pes etmiş gibi kafasını salladı ve anlatmaya başladı. Ben de elini bıraktıktan sonra dinlemeye başladım.
"En baştan anlatıyorum."
"Dinliyorum."
"Kerem benim çocukluk arkadaşım. Onu burada işe aldığımda aramız gayet iyiydi. Müzikle uğraşıyordu ve hayali de bu yöndeydi. Maddi durumu da pek iyi olmadığı için kendi ihtiyaçlarını karşılamak için buraya başvurdu. Tabii bu ihtiyaçlardan en büyükleri de kendine bir çeşitli müzik aletleri almaktı. Sonuçta hayalini yaşayabilmesi için bir yerden başlaması gerekiyordu."
Sessiz konuştuğu için masada ona doğru yaklaşıp dinlemeye devam ettim.
"Bir süre sonra kasadan para eksildiğini fark etmeye başladım ama açıkçası bunu ona kondurmak istemedim. Zaman geçtikçe Kerem'in tavırları yüzünden onun yaptığını anladım. Yine onu küçük düşürmemek için gidip gitar aldım ve hediye ettim."
"Alican böyle bir şey başına geldiğinde onu kovman gerekiyordu. Dükkana büyük bir zarar verebileceğinin farkındasın değil mi?"
"Evet farkındayım. Ben ona gitar alınca kasadan para almayı kesti ama bu sefer de sürekli onun reklamını yapmamı istemeye başladı."
"Sen ne yaptın?"
"Birkaç kere reklamını yaptım hatta ona sponsorluk bile ayarladım ama o hiçbiriyle anlaşamayıp bu fırsatları kaçırdı."
"Evet aynısını benden de istedi. Hâlâ isteğini elde edememiş sanırım."
"İstediğini elde edemiyor çünkü görüşmeye gittiği her yerde saçma sapan isteklerde bulunuyor. Kimse de bunu kabul etmiyor tabii ki."
"Ne gibi istekler?"
"En son görüşmeye gitti müzik şirketinden işe gelip gitmek için araba istemişti. Onlar da kabul etmeyince kavga çıkartıp yaka paça dışarı atılmıştı."
"Çok saçma. Kimse hayatında her şeye birden sahip olmuyor ki. Ben yıllardır sosyal medya ile uğraşıyorum. Araba almak için kendim birikim yapıyorum."
"Çocukluğundan beri elinde olanlardan hep daha fazlasına sahip olmak istedi. Ben yarışmada ikinci olduktan sonra ünüm artınca her fırsatta beni kullanmaya çalıştı."
"Peki birbirinizden nefret etmeye tam olarak ne zaman başladınız?"
"İki yıl boyunca uğraşıp kendine az çok bir kitle edinmişti. En sonunda da bir şirkete devamlı olarak reklam temsilciliği için başvurmuştu. Görüşme adresi olarak burayı söylemiş. Şirketten gelen kişiler beni görünce Kerem ile işbirliği yapmaktan vazgeçip benimle yapmak istediler. Kerem onların yanında benimle kavga edince tamamen şansını kaçırmış oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sᴡᴇᴀᴛᴇʀ ᴡᴇᴀᴛʜᴇʀ {ᴀʟɪᴄᴀɴ sᴀʙᴜɴsᴏʏ}
Fanfiction"𝑨𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒘, 𝒔𝒐 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝑩𝒐𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒍𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒔𝒘𝒆𝒂𝒕𝒆𝒓."