Dün gerçekleşen konuşmamızdan sonra Alican'a düşüneceğimi söylemiş ve konuyu kapatmıştım. Biraz onun hesabını inceleyip fotoğraflarına baktıktan sonra geç olduğu için yatmıştım.
Sabah okula giderken konuşmanın ekran görüntüsünü alıp Aslı'ya attım. Bana kesinlikle video çekmemi tavsiye ederken ben hâlâ emin olamıyordum. Açıkçası durduk yere videoma yorum attıktan sonra benimle video çekmek istemesi bana garip gelmişti.
Ders boyunca ister istemez bu düşünce aklımı kurcalamıştı. Sonunda ders bitince kahve alarak arkadaşlarımla fakültenin içindeki kafeye oturduk. Onlar dersler ve sınavlar hakkında konuşurken telefonumu çıkarıp bildirimlere bakmaya başladım.
alican.sabunsoy: Hâlâ cevabını vermedin. Bu kadar düşünülecek bir konu değildi aslında.
Alican'ın mesaj attığını görünce sohbete girip ona cevap verdim.
besteaytekin: Sadece durduk yere neden böyle bir video çekmek istediğini anlayamadım.
alican.sabunsoy: Herkes birbiri ile video çekiyor. Bunun neyi sana anlaşılmaz geldi?
besteaytekin: Eğer bana ulaşıp video çekmek istediğini söyleseydin bu gayet normal olurdu ama sen videoma garip bir yorum yapıp ben sana mesaj atana kadar bekledin.
alican.sabunsoy: Değişik bir başlangıç olmuş olabilir ama niyetim kötü değildi.
besteaytekin: Ne videosu çekeceğiz? Sushi yapmayı mı öğreteceksin?
alican.sabunsoy: Aslında evet. Tam olarak öyle düşünmüştüm.
besteaytekin: Sushi sevmiyorum ben. Videoyu eğlence amaçlı çekmiştim. Öğrenme niyetim yok. İşime yaramaz.
alican.sabunsoy: Detayları konuşmak için buluşalım.Sana sushi ikram edeyim.Emin ol seveceksin.
besteaytekin: Kabul ettiğimi söylemedim ki.
alican.sabunsoy: Alt tarafı bir video. Sana zararı olmaz. Aksine izlenme kazanırsın.
Mesajını okuduktan sonra haklı olduğunu fark ettim. Bir video çekmenin kimseye zararı dokunmazdı. Hem belki kanalım için iyi olurdu.
besteaytekin: Tamam peki. Dükkanına mı gelmemi istiyorsun?
alican.sabunsoy: Aynen. Konuşuruz biraz. Yerini bilmiyorsundur büyük ihtimalle.
besteaytekin: Bilmiyorum.
alican.sabunsoy: Numaranı yazarsın konum atarım sana. İstersen bugün gelebilirsin.
besteaytekin: Derslerim bitince gelip gelemeyeceğime bakarım. Umarım buraya yakındır.
alican.sabunsoy: Çok uzak değil merak etme.
Ona numaramı attıktan yaklaşık 2 dakika sonra konum gelmişti. Onunda numarasını kaydettikten sonra konumu açıp aradaki mesafeye baktım. Dediği gibi çok uzak değildi. Metroyla gidebilirdim.
Konum için ona teşekkür ettikten sonra arkadaşlarımın yanından kalkıp biraz uzaklaştım ve Aslı'yı aradım. Ona haber vermezsem bana kızardı. Telefon biraz çaldıktan sonra açmıştı.
"Efendim aşkım?"
"Napıyorsun?"
"Stajdan çıktım eve gideceğim. Sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sᴡᴇᴀᴛᴇʀ ᴡᴇᴀᴛʜᴇʀ {ᴀʟɪᴄᴀɴ sᴀʙᴜɴsᴏʏ}
Fanfiction"𝑨𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒘, 𝒔𝒐 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝑩𝒐𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒍𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒔𝒘𝒆𝒂𝒕𝒆𝒓."