Misafir varken bile bölüm atıyorum 😺
İyi seyirlerrrr
"İstek değil, ihtiyaçsın..."
Yüzünü yüzüme daha da yaklaştırıp dudaklarımız arasındaki boşluğu kapatmıştı. Sanki izin istiyordu. Aslında dudaklarımız birbirine deyiyordu. Ama yine de bir etkileşim beklediğine emindim. Bir yandan da omuzlarımda parmaklarını gezdiriyordu. Nefesimi toparladım. Bu bizim için evet demekti. Aradaki boşluğu sıfırlamıştık. Altayın öpmesi ama benim karşılık bile vermemem Altayın umrumda olmamıştı. Şahsen ben birisini öpsem karşılık beklerdim ama Altay da böyle bir şey yoktu. Yada sarhoş olduğu içindir.
Şuan sarhoş, ve ayılınca yaptığı şey için pişman olucak. Belki de senden soğuyacak aptal.
Olabilir miydi böyle bir şey? Gerçekten benden soğuyabilir miydi öptüğü için?
Bütün erkekler aynıdır nur, üzgünüm...
Altayı hemen benden uzaklaştırmak için omuzlarından itiklemiştim. Sarhoş olduğu için yok olan dengesi şuan hiç kullanılmaz hale gelmişti ve yere düştü. Bir yandan yanlış bir yandan ise doğru yaptığımı düşünüyordum. Altay bana bakıyordu. Gözlerinde hayal kırıklığı vardı. Bu bakışlara biraz daha maruz kalırsam olacakları biliyordum. Hızlı bir şekilde evden çıktım. Ağlıyordum. Evet aptal gibi ilk önce istemediğim şeyi şuan deli gibi istiyordum. Ama artık iş işten geçmişti.
Yarın sabahtan devam;
Altay'dan;
Gözlerimi açtığımda kapının açık olduğunu ve benim de hemen kapının önünde olduğumu fark etmiştim. Başım ağrıyordu. Mide bulantım da artmıştı. Kafamı öne eğip olanları hatırlamaya çalışıyordum.
Sayısını saymadığım kadar şarap içmiştim. Sonra nur gelmişti yanıma. Beni eve götürmüştü... Sonra-
Düşüncelerimi bölen şeyin yoğun baş ağrısı olduğunu anlayıp hemen başımı iki elimle tuttum. Başım ağırmıyordu, resmen zonkluyordu.
'Altay'
Sanki dünya dönerken bunu ben gözümle görebiliyormuşum gibi hissediyordum.
'Nur'
Fark etmeden o kadar bardak içmiştim. Acaba onları nasıl bitirebilmiştim. Sonuçta 5 yıldır içki içmiyordum.
'Fazla sıcakmış. '
Acaba ilaç içsem geçer miydi. İlaç içsem bile ağıracağını iddea eder gibi bir kez daha kafam zonklamıştı.
'Daha da sıcak yapabiliriz.'
Bugün antrenman vardı. Acaba başımın ağrısı geçip yetişecek miydim.
' Bu benden bir istek mi?'
Antrenör kesin ağzıma sıçacaktı. Bu kadar fazla içmemeliydim.
' İstek değil ihtiyaçsın...'
Siktir, siktir, siktir! Bu olanların hiç biri olmadığına kendime inandırmak istiyordum.
İlk temas
Ben salak gibi kızı öpmüştüm.
Nurun itmesiyle yere sendeleyip düştüm.
İstemeden hemde.
Kendimden nefret ediyordum. Bugünki antrenman sikimde değildi. Tek istediğim Nura kendimi açıklamaktı. Telefonumu elime aldım şarjım %2ydi. Bir kez daha küfredip hemen kişilere girdim. Nur bende kayıtlı değildi ama kazımcandan öğrenebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili günlük | Altay Bayındır
Teen Fiction"Altay" diyebildim sadece. Bu kadar yakınken ağzımdan kelimeler çıkmıyordu. "Nur" dedi nefes alışverişi dengesizleşmişti. Sanki nefes alırken zorlanıyor gibiydi. "Fazla sıcakmış." dedim sadece. Konuyu ve bulunduğumuz durumu kurtarmam gerekiyordu. Al...