Arkadaşlar çok hızlı 10 vote doluyor birazcık yavaş olun ŞDNSİDNSDÜMDF
Şaka bir yana 15 vote yapıyorum ballarımm.
Altay'dan devam;
"NEREDESİN AMINA KOYAYIM NEREDESİN!" Atakan piçinin attığı konuma gelmiştim. Ama gelmemişti.
Burası bir depoydu. Kirli ve rutubetli. Sesim bağırdıkça yankı yapıyordu ve bu benim daha da sinirim bozuldu. Kapı açılmasıyla arkamı döndüm. Kim olduğunu tanımıyordum. Büyük ihtimal bir köpeğini yollamıştı.
"Nerde o şerefsiz patronun? Hayırdır karşıma çıkmaya cesareti mi yok?" dedim dalga geçerek. Karşıdaki adam sadece küçük bir kahkaha attı. "Yok şuan sevgilinle ilgileniyor. Birazdan seninle de ilgilenir." dedi ve göz kırptı.
Sakin ol Altay sadece seni sinirlendirmek istiyor
Beni nereden ve nasıl sinirlendireceğini çok iyi biliyordu. Ama ben bu istediğini ona vermeyecektim.
"Öyle mi olmuş yaaa. Neyse ki Nur güvenilir birisinin yanında. "dediğimde adam güçlü bir kahkaha attı.
"Bekle bakayım". Dedi ve cebinden bir telefon çıkardı. Bir kaç işlem yaptıktan sonra bana doğru ilerledi ve telefonu bana çevirdi. Nur oradaydı. Arabanın içinde elleri bağlı uyuyordu. SİKTİR!
Burnumdan soluyorum. "O orospu çocuğuna söyle.. ." dedim. Cümlemi tamamlayamıyordum. Sinirden ortalığı yakıp yıkmak istiyordum.
Bir, iki, üç...
"Valla şuan arayamam. Bir kaç işi varmış. Rahatsız etmeyelim ha? Ne dersin?" dedi.
Dört, beş, altı...
"Aaaaa üzülme yaaa." dedi ve omzuma hafiften dokundu. "Üzülme sakın tamam mı? Olmadı dönüşümlü kullanırsınız oğlum, takma kafan-" demesiyle yüzüne yumruğumu geçirmem bir oldu. Daha fazla bu puştun saçma sapan imalarına sakin kalamazdım.
"SENİ DE O HERİFİ DE SİKERİM DUYDUN MU BENİ?" dedim. Ayağa kalkmaya çalıştığında kafasına bir tekme savurdum. Acıdan inlemesi benim içimdeki yangını söndürmüyordu. Üstüne eğilip üst üste yumruk attığımda adam bayılacak seviyeye gelmişti. Bir yumruk atacağım sırada kapı açılma sesiyle kafamı kaldırdım.
Nur buradaydı...
Hemen yerimden kalktım. Atakan Nuru kucağına almıştı. Nurun elleri ve kolları bağlıydı. Ağzı da bantlı. Uyuyordu hiç bir şeyden habersiz. Atakanın arkasında 3 tane adam daha vardı. "İNDİR NURU ŞURADAN" diye kükredim. Nur yavaştan ayılıyordu. Gözlerini açtı ve etrafa baktı. Gözlerinde korku vardı.
"Şşşşşş sessiz ol Altay. Napıyosun böyle. Uyuyan prensesi uyandıracaksın şimdi." diye sessizce konuştu.
"Neden bu kahpeliği yapıyorsun bana?" diye sordum. Sakin olmaya çalışıyordum ama bu pek de mümkün değildi.
Küçük bir kahkaha attı. "Geçmişte bana yaşattığını yaşatıyorum sadece." dedi ve omzunu silkti. "Sen de zamanında bana böyle bir kahpelik yapmıştın." dedi. Gözlerinde meydan okumasını belli eden keskin bir bakış vardı. "Ne derler ona? Karma..." dedi ve dişlerini belli eden bir gülüş sergiledi.
Onlara doğru bir adım attığım sırada arkalarındaki adam belinden silahı çıkarıp Nura doğru doğrulttu. Sakin olmam gerekiyordu. Yoksa ya bizden, ya da onlardan birisi eksilecekti.
Nur'dan devam;
Yavaşça gözlerimi araladım. Başım şiddetli bir ağrıya saplanmıştı. Gözlerimi araladığımda havada olduğumu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili günlük | Altay Bayındır
Teen Fiction"Altay" diyebildim sadece. Bu kadar yakınken ağzımdan kelimeler çıkmıyordu. "Nur" dedi nefes alışverişi dengesizleşmişti. Sanki nefes alırken zorlanıyor gibiydi. "Fazla sıcakmış." dedim sadece. Konuyu ve bulunduğumuz durumu kurtarmam gerekiyordu. Al...