Bir kitap bitmeden nasıl diğer kitaba başlıyorum izle mucizeyi ŞDMSİDMSDİAMSŞSLD
Umarım beğenirsiniz iyii okumalarr<3Sevgili günlük...
Evet gene geldim yanına. Çünkü bugün de bir ton olay oldu ve ben yarım saat boyunca ağlayıp senin yanına geldim. Okulda gene zorbalığa uğramıştım. Ve bugün akşam annemlerle konuşup okuldan aldırmalarını ve dışarıdan okuyup okumayacağımı sordum. Ve azıcık annemlerin yanında ağladığım ve ağlaya ağlaya bütün başımdan geçenleri anlattım. Tabi annem bunları neden ona en baştan söylemediğimi sorup kızmıştı. Ama tabi sonra kıyamayıp sarılmıştı bana. Ben annemin bana sarılmasıyla ağlamamı durduramamış ve daha da ağladım. O an babam geldi ve olup biteni sordu. Annem üstten bir şekilde anlattı olayı babama da. Babam sakin olmamı ve hazırlanmamı istedi.Okula götürmüştü beni. Tabi haberim yoktu çünkü yol boyunca ağladım. Okula girip dışarıdan okumam için birkaç form verdiler. Veeeee evet artık dışarıdan okuyorum =)
O kadar mutluyum ki hatta şuan mutluluktan ağlıyorum. Çok istediğim şeyi yapacağım. Yani moderatörlük. Uzun zamandır programlarda olan yüzler yerine arkada o işleri yürüten insanları merak ediyorum sevgili günlük. Ve bu mesleği yapmak bence hayatımda yapacağım en iyi şey. O yüzden bu mesleği yapmak istiyorum. Yarın iş başı yapacağım. O kadar heyecanlıyım ki. Bana şans dile sevgili günlük
İyi geceler =)
Yavaşça siyah kapaklı defterimin yüzünü kapattım. Derin nefes aldım. Bugün olanları düşündükçe gözlerim doluyordu. Göz yaşlarıma mani olamıyordum. Asla kimse böyle ağır şeylere mecbur bırakılmamalıydı. Heleki benim gibi herkesin iyiliğini düşünen biri. Ben 18 yaşında olabilirdim evet ama insan her yaşta zorbalığa uğrayabiliyormuş. Lisemin son senesinde böyle bir olayla karşılaşacağımı biliyordum ama okulu bırakmak... Aklımın ucundan bile gelmemişti. Tabi okulu bırakmamıştım. Sadece dışarıdan okuyup sınavlara girecektim. Büyük ihtimal sinama bölümünü seçecektim.
Kapımın çalınmasyla kafamdaki planlar yerle bir olmuştu. "Müsait misin kızım?" bu babamın sesiydi. "Evet babacım müsaitim." dedim. Babam içeriye girdi bir meyve rabağıyla birlikte. Ona baktığımda normalde gözlerinde göremediğim bir duygu gördüm gözlerinde. Babamın gözlerinde bana karşı şevkat, gurur, sevgi, mutluluk, huzur ve sabır gördüm hep. Ama şuaan... Şuan çok garip bakıyordu.
"Sana meyve getirdim kızım. Akşam yemeği yemedin."dedi. Babama baktığımda gözlerinde ki duyguyu çözmüştüm... Acıyordu bana babam. Yol boyunca bana yapılanları babama anlatmıştım. Ve babamın bana bakıp üzülmesini görmüştüm. Ama bu acıyarak bakması çok koymuştu.
Boğazımın düğünlenmesini hiçe sayarak zar zor cümle kurmaya çalıştım. "Baba... Lütfen artık bana acıyarak bakma." dedim. Babam bu sefer de endişelenmeye başladı. Boğazını temizledi "Kızım, beni yanlış anlama" dedi ve zorla gülmeye çalışıyordu.
"Sadece bir şeye ihtiyacın var mı diye merak ettim güzel kızım" dedi. Gözlerim dolmuştu. Kendi öz babamın bile bana böyle acıyarak bakıyorsa, başka insanlar yaşadığım şeyleri öğrenirse nasıl davranacaklarını düşünmeden edemiyordum.
"Baba" diyebildim sadece. Gözlerimde tuttuğum göz yaşlarımın bir bir akıp gitmişti. Babam meyve tabağını çalışma masasına bırakıp sandalyemin yanına oturdu. Göz teması kurmaya çalışıyordu ama gözlerim dolu olduğu için etraf bulanıktı ve hiçbir şey görmüyordum. Babam baş parmağının ucuyla gözlerimdeki yaşları sildi. Yanağımı şevkatle okşamaya başladı.
"Bazen ne kadar kötü bir baba olduğumu hatırlıyorum." dedi. Sustum. Babam asla ve asla kötü bir baba değildi. Babam hiçbir zaman bir kere bile bana şiddeti geçin bağırmaya biriydi. Her zaman babamdan şevkat görmüş bir kızdım ben. Asla ve asla babamı kırmaktan başka bir çabam olmadı. Babamın da öyle. Kendimi bilmiş bileli her zaman böyleydi. Babam her zaman yanında ayırmayarak büyütmüştü beni.
"Baba sen hayatımda görüp görebileceğim en iyi babasın." dedim. Gözleri dolmuştu ama belli etmiyordu.
Odadan çıkmak için ayağı kalktığında babamın kolundan tuttum. Bana baktı hala gözleri doluydu. Yavaşça ayağı kalktım ve boynuna sarıldım. Babamın kokusunu içime çekmek bana çok iyi geliyordu. Azıcık geri çekilip saçıma uzun bir öpücük bırakıp odadan çıktı.Artık yatma vaktim gelmişti.
Yavaşça gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım...
Yeni bir serüvennn ehehehehe
Yani ferdi kocamı yazdıysam altay kocamı yazmasam ona çok ayıp olurdu
Öpüldünüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili günlük | Altay Bayındır
Novela Juvenil"Altay" diyebildim sadece. Bu kadar yakınken ağzımdan kelimeler çıkmıyordu. "Nur" dedi nefes alışverişi dengesizleşmişti. Sanki nefes alırken zorlanıyor gibiydi. "Fazla sıcakmış." dedim sadece. Konuyu ve bulunduğumuz durumu kurtarmam gerekiyordu. Al...