BHDA Last

11.6K 217 32
                                    


This will be the last part of BHDA. I just want to thank you all for reaching this part. At first, I was really afraid to publish this, but because of you, I can proudly say that I made it.

...

“Now you are not only a part of my company but also a part of my life, Hiara. I love you so much..."

I kissed her on the forehead. She was sleeping but I was talking to her, I looked like I was crazy because of what I was doing but I didn't care because I was happy.

Hiara is pregnant now, kinasal kami matapos yung araw na nag proposed ako sa kanya. Masyadong mabilis diba? But you can't blame me, I'm so scared that I might lose her again. Takot na takot ako kaya hindi ko na sasayangin itong pagkakataon na nasa akin na siya ulit.

“Ikaw lang ang tanging mamahalin ko,"
I hugged her and kissed her on the forehead again. “Thank you so much for coming into my life."

I remember the first day we met. Pumikit ako at napangiti kasabay ng paghigpit ng yakap ko sa kanya. That day is still very clear in my mind.

“Ano? Sigurado po ba kayo? Siya ang aalagan ko?" She pointed at me while her forehead creased. She couldn't believe that she would take care of me. Masyado naman na kasi talaga akong matanda para alagaan pa.

Nanny sighed heavily.. “Mawawala na kasi ako at kailangan niya talaga ng mag-aalaga at magbabantay sa kanya. Sana maunawaan mo jiha."

I was sad because of what my nanny said. Like my parents, she will leave me too. Hindi ko pinakita ako malungkot kong mukha at pinanatili ko parin ang pagiging seryoso ng itsura ko while listening to their conversation.

She chuckled. “Babantayan at aalalagaan?" she shook her head in disbelief. “Tignan mo siya mas matanda pa nga iyan sa akin, eh."

“But he still needs someone by his side."

“Ehh? At bakit pa?" nagsalubong ang kilay niya.

“Jiha—"

Hindi ko na pinakinggan pa ang susunod na sasabihin ni yaya dahil umalis na ako. I don't want to listen to their conversation because I know it will only hurt me more.

I only have a nanny but now she is leaving too. And it hurts me even more because I know that she is the only one who can accept me. Siya lang ang mayroon ako at siya lang ang tatanggapin ako.

And that girl, I'm sure she won't accept me. Ngayon pa nga lang ay hindi na siya makapaniwala na ako ang aalagaan niya. Only nanny can really accept me and no one else.

My tears flowed as I lay down on the bed. Nagtilakbong ako at umiyak lang ng umiyak sa ilalim ng kumot ko. I don't know what I will do when my nanny is gone forever.

Wala na nga akong magulang tapos iiwanan pa ako ng taong tunay na nagmahal at nag-aruga sa akin.

Maybe I don't really deserve to be happy. Since I was young, I didn't really feel true happiness. Bata palang ang hindi ko na nararamdaman ang tunay na kaligayahan hindi tulad nung ibang mga bata diyan.

“Liam?" she knocked on my door while calling my name. “Liam! Nandito na yung pagkain mo."

It's been a few months since my nanny passed away. Hiara and I are the only ones here at home. Tulad ng sinabi ni yaya ay inalagaan at binantayan niya nga ako. But I don't like her, I just want my nanny.

“Liam!" she called me again. I sighed heavily because of the irritation.

“Just leave it there!" pabalang at pasigaw na sagot ko. I don't know why I am angry with her. Maybe it's because I'm still not used to having someone else bring my food and not my nanny anymore.

Behind his dark Aura [ Unedited ] ✔️Where stories live. Discover now