Ay bu aralar çok bölüm atıyorum alışkın olmadığınız şeyler biliyorum jdksjdks
Umarım böyle istikrarlı bir şekilde devam ederim bölüm atmaya 🙏🏻
Neyse
Yorum yaparsanız seviniriimmm
İyi okumalaaarrrrr 🩷🩷🩷
•••
"Bayan Hange?"
Mikasa kütüphanenin kuytu köşesine oturan ve neredeyse kitaplar arasında boğulan kadına seslendiğinde, gözlüklü kadın uykulu gözlerle ona baktı.
"Kim soruyor?"
Mikasa elinde tuttuğu ceketini sandalyeye astı ve yerleşti.
"Son derece önemsiz biri soruyor."
Hange şüphe dolu gözlerle ona bakarken Mikasa sabırla ona bakıyor ve ondan bir adım bekliyordu.
"Peki soruların da senin gibi önemsiz mi yoksa başımı ağrıtmayı mı düşünüyorsun?"
Mikasa ona doğru döndü ve etrafa kısa bir bakış attı.
"Kim olduğunuzu biliyorum. Siz, Erwin Smith'in avukatısınız."
Erwin'in ismini duyduğu gibi kalkması bir oldu. Fakat Mikasa kolundan tutarak engel oldu.
"Bana yardım etmek zorundasınız. Öğrenmem gerekiyor."
Hange bileğine sıkıca sarılan ele göz attı. Ardından iç çekti ve oturmaya devam etti. Zaten yeterince dikkat çekmişlerdi.
"Ne öğrenmek istiyorsun?"
Mikasa parmaklarını birleştirip oynamaya başladığında nerden başlaması gerektiğini düşünüyordu.
"İki ay önce zengin bir iş adamını yaraladım, kendimi koruyabilmek için. Fakat suçumu abim üstlendi ve abim, Levi Ackerman onunla aynı hücrede kalıyor. Kirayı geciktirdiğimiz için evden atılmıştım ve kimsemiz yoktu. Sonra bir çocuk geldi. Bana yeni bir ev, yeni bir eğitim hayatı ve yeni bir yaşam vereceğini söyledi. Kabul etmedim. Fakat abimin de işin içinde olduğunu söyledi. Levi, mutlu olmamı istiyorsan kabul etmek zorundasın demişti o gün bana. Bana tüm bu şartları sağlayan hücre arkadaşı Erwin Smith oluyordu. Fakat ben aptal değilim Bayan Hange. Abimin günden güne çöktüğünü görebiliyorum. Erwin Smith'in kim olduğunu merak ediyorum. Abimi kimden ve neyden korumam gerektiğini bilmek istiyorum."
Hange acıyan gözlerle genç kıza bakarken ona doğru eğildi.
"Erwin Smith bir seri katil. Öldürmekten zevk alan bir narsist o. İnsanların yalvarışlarından zevk alan bir cani. Çok zengin. Dünyanın en zengin ailelerinden biridir Smith Ailesi. Ama gel gör ki, parası da kurtaramadı onu. Hapise girmesine engel olamadı. Fakat buna rağmen hapise girmek bile durdurmadı. Hâlâ insanları avlamaya devam ediyor ve bundan son derece memnun. Kardeşini onun gibi bir adamdan koruyabileceğini düşünebiliyor musun?"
Mikasa'nın gözleri dolu dolu olduğunda kalbine saplanan acı tüm vücudunu titretmişti.
"O... O adam, abimden ne istemiş olabilir? Ne tür bir anlaşma yapmış olabilirler?"
Hange başını iki yana salladı.
"Hiçbir fikrim yok. Ona akıl sır erdirmek zor. Fakat kardeşin hâlâ yaşıyorsa gerçekten şanslı olmalı. Herhangi biri olsaydı Erwin onu fazlalık olarak görüp öldürebilirdi. Kişisel alanına giren insanlara tahammülü yoktur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkûm/Eruri
FanfictionLevi, Erwin Smith'in hükümdarlığına ayak basmış bir mahkûmdan öte değildi.