~Xiang Twin's House~
"Itulah yang oppa rasa sejak buat persembahan kat sana." kata Jungkook dalam kebingungan. Rupa-rupanya, masalahnya terhadap kesilapan Suga masih belum diselesaikan. Ketika itu, dia baru sahaja menyerahkan laporan konsert jelajah kepada Diana.
Ketika itu juga, Diana berada di sebelahnya di atas sofa, manakala abang kembar Diana pergi berjumpa dengan teman wanitanya. Diana setia mendengar masalah Jungkook yang berlarutan sejak semalam.
"Sabarlah, Jungkook oppa. Itu kan perkara biasa. Cuma buat masa ni, kita jangan bagi yoongi oppa dipaksa sangat. Biarlah dia berehat." kata Diana. Baginya, dia tidak mahu pergaduhan antara Jungkook dan Suga berlarutan sampai bila-bila.
Namun Diana gagal memujuk Jungkook. Oleh itu, Jungkook pun berkata. "Adik memang tak faham oppa kan? Masalahnya sekarang, Yoongi hyung asyik buat kesilapan yang sama sejak masuk BTS lagi. Adik sendiri yang tak nampak semua tu!"
Diana hanya mampu menghela nafas panjang lalu berkata. "Tak saya faham sangat keadaan oppa sekarang. Tapi buat masa ni, oppa kena-" belum sempat untuk Diana menghabiskan ayatnya, telefon Jungkook berdering. Jungkook pun terus mengeluarkannya dari poket jaketnya lalu menjawab panggilan tersebut.
"Yoboseyo?"
"Jungkook, balik cepat! Suga hyung demam panas ni!" rupa-rupanya, Jimin yang berada di talian. Betapa cemas bunyinya apabila dia sedang bercakap di telefonnya. Diana mula bertanya.
"Kenapa oppa? Bunyi macam serious ja." baginya, mesti ada sesuatu yang tidak kena sekarang ini.
Jungkook yang kini kelihatan begitu cemas terus berkata. "Mianhae, sayang. Oppa kena balik ke asrama cepat, Suga hyung demam teruk."
Diana pun terus terkejut lalu berkata. "Jinjjayo? Nak ikut!" akhirnya, mereka pun bergegas ke rumah BTS.
YOU ARE READING
Don't Leave Me! ✔️
RandomDiana dan kumpulan BTS baru sahaja pulang dari Taiwan setelah selesai konsert jelajah. Sebaik sahaja tiba di rumah mereka. Jungkook dan Suga terus berada di bilik Jungkook lalu bentengkar tentang pelbagai kesilapan yang dilakukan oleh Suga ketika me...