Та яг үлгэрт гардаг гүнж харин би хүлэгт баатар шиг. Хүлэгт баатар гүнжийг хамгаалдаг ч гүнж үргэлж ханхүүг л сонгодог.
———————————————————————————Han Tokki
Өглөөний мэнд нүүна
Сайхан амарсан уу?Нүүна сэрээгүй л байгаа юм уу?
Сэрчихлээ сэрчихлээ
Хар өглөөгүүр ямар хэрэг гараавӨнөөдөр хоёулаа кино үзвэл ямар вэ?
Би киноны билет хэдийнээ захиалчихсанХарамсалтай байна
Би өнөөдөр завгүй**
Түүнд аль болох эелдэг байхыг хичээгээд хөнгөхөөн татгалзав.
Тиймээ та нарын бодсон зөв би түүнд хцдлаа хэлсэн юм. Тэглээ гээд юу гэж? Би түүнд найдлага төрүүлж шархлуулахыг хүсэхгүй байна. Өнөөдөр зүгээр л ах болон түүний тэнэг найзуудтай хамт загасанд явах болно. Мэдээж ЖиҮн ах байхгүй!И хатагтай "За хүүхдүүдээ голын усанд болгоомжтой байгаарай. Дүүгээ битгий ус руу оруулаарай мэдэж байгаа биздээ Хансолоо"
Хансол "За мэднээ мэднэ. Энэ тэнэг сэлж чаддаггүйшдээ мэдэж байгаа ээжээ. Одоо ор ор"
И ноён "Хансолд итгэж чадахгүй нь ээ. ЖиҮн яагаад явахгүй гэсэн юм бэ мнн ЖиҮн-д л итгэдэг юмсан"
Хансол "Яааа ааваа! Би хүү чинь шүү!!"
Ханбин "Ээее ааваа би байнашдээ. Би Хаёныг ус руу 200метр ч ойртуулахгүй санаа зоволтгүй"
И хатагтай "Тиймээ Хансол ч яахав Ханбинд итгэх хэрэгтэй"
Хансол "Ээж Аав!!!"
....Нилээн дуу шуутай бид гэрийн гаднаас хөдөллөө. Хаха болон Ханбин ах бид 3 түрүүлээд манай машинтай явж байгаа бол араас үлдсэн хоёр гурван найз нь ирнэ.
Ахын найзууд гэж нэг эрүүл галзуу нь мэдэгдэхгүй сайхан царайнаас цаашгүй хэдэн сэгсийсэн юмнууд байдаг юм. Арай гайгүй нь Ханбин ах тиймээс ч түүнийг манай машинд явахыг би зөвшөөрсөн л дөө хаха.
YOU ARE READING
Noona's baby boo || Han Yujin || Дууссан
Fanfiction'Хөөе жаалаа, хоёулаа болзъё! Үгүй гэвэл чамайг пороротой бандааш өмсдөг гэдгийг хүмүүст хэлчихнэ шүү!!'