İyi okumalarr...
Ben "Altay nerdesiniz lan, ne bu hâl, telsizede cevap vermiyorsunuz" dedim.
Altay nefes nefese "Komutanım saldırıya uğradık. Umay'ın durumu çok kötü" dedi.
Altay'ın kucağındaki Umay'a baktım ve "Nasıl? çabuk mağaranın içine geç Yiğit içeride" dedim.
Altay koşa koşa mağaranın içine girdi ve hemen Umay'ı annemin yanına yere yatırdı. Yiğit "ne oldu" diye sordu.
Altay, Yiğit'e "saldırıya uğradık." dedi ve Yiğit hemen Umay'ın yaralarına müdahale etmeye başladı.
Ardından ben Süleyman komutanı aradım "komutanım?"
"Söyle Yasemin"
"Komutanım annemi bulduk. Yaralı ama iyi"
"Tamam, hemen araba gönderiyorum size"
"Komutanım birşey daha var"
"Ne var?"
"Komutanım Umay"
"Ne oldu Umay'a"
"Umay yaralı durumu çok kötü, teröristler hâlâ annemin peşinde bizi bulmaları an meselesi"
"En yakındaki destek ekibini yönlendiriyorum oraya. Araba da şimdi yola çıktı geliyor dayanın."
"Emredersiniz komutanım" dedim ve telsizi kapattım.
Ardından ben "Altay nasıl oldu bu" dedim.
Altay "Komutanım izleri takip edereken bir anda etrafımızı 7 8 tane terörist sardı. Sonra dövüştük. Ben hepsini öldürdük zannetmiştim ama içlerinden bir tanesi yaşıyormuş arkamı dönüp Umay'a iyimisin dedim. Umay daha bana cevap veremeden it, Umay'a 3 el ateş etti."
***
Ben "Yiğit Umay'ın durumu nasıl?"
Yiğit "komutanım 3 kurşunda isabet etmiş. Biri kolunu sıyırmıştı, kolundaki yarasını diktim ve sardım. Biri karın boşluğundan girmiş sırtından çıkmıştı, karnındaki yarasını şimdi dikicem ve pansuman yapıp sarıcam. Son kurşun da kalbe yakın bir yerde olduğu için şuan burda çok fazla müdahale etmem doğru olmaz."
Ben "Tamam. Eren, Altay ve Efe destek ekibi gelene kadar nöbet sizde. Zaten gelmeleri çok uzun sürmez." Dedim ve ismini söylediklerim "emredersiniz komutanım" dedi ve mağaranın önüne çıkıp nöbet tutmaya başladılar.
Annemi bu halde görmek içimi parçalamıştı ama çok şükür durumu çok kötü değildi. İşkence görmüştü bu yüzden vücudunun bir çok yerinde morluklar vardı. Karın boşluğunda da 2 bıçak yarası vardı. Yiğit annemin karnındaki yaralarını dikti ve pansuman yapıp sardı.
Ama Umay. Umay'ın 2 yarası iyi ama diğer yarası kötü. Çünkü kurşun kalbe yakın bir yerde olduğu için Yiğit o yaraya çok müdahale edemedi. Ama durumu daha kötüye giderse Yiğit mecbur yaraya müdahale etmek zorunda kalıcak.
Yiğit'i size tanıtırken demiştim ya zorda kalsa beyin ameliyatı bile yapar. Evet yapabilir ama şuan Umay herhangi bir müdahale yüzünden felç kalabilir. Yiğit bu yüzden yaraya müdahale etmiyor.
***
Aradan 3 saat geçmişti. Bu 3 saat içinde destek ekibi geldi ardından bizi alıcak araba. Destek ekibi geride kalan hainleri temizlemek için orada kaldılar. Bizde arabayla Irak sınırını geçtik oradan da helikopterle direkt hastahane'ye geldik. Umay'ı hemen ameliyata aldılar ve 2 saattir ameliyatta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~HUDUT KARTALLARI~
AcciónBaşlangıç tarihi: 02.01.2024 Binbaşı Mehmet Özçelik bazı nedenlerden dolayı kendi timinin dağıtılması sonucu ile başka bir time komutan olarak gider. Ve bu tim daha önce bazı operasyonlarda da denk geldiği ve binbaşının aklından bir türlü çıkmayan K...