Toen Alles Veranderde..

359 8 9
                                    

''Pff alweer'', zucht Camille als ze haar wekker hoort afgaan, ze had gehoopt dat de zomervakantie wat langer had geduurd. Maar dat komt er nu eenmaal van als je heel je zomer met de liefde van je leven afspreekt, dan vliegt de tijd inderdaad. Vince, Vince Dubois, Camille is stapelgek op hem. ''Camille, je ontbijt staat klaar!'', roept Monique vanuit de keuken. ''Ik kom!!'', antwoord Camille terwijl ze weer eens voor haar kast staat met keuzestress *wat zou Vince het leukste vinden?*. Na een halfuur zuchten heeft ze eindelijk een leuk kleedje gevonden, ze rent gehaast de trap af en eet haar ontbijt. ''Heb je er zin in, schatje?'', vraagt Monique terwijl Camille halsoverkop haar lunch inpakt, ''ja hoor, vooral om Vince weer te zien'', ze lacht verliefd. Monique kijkt met een trotse blik naar haar fiere dochter. ''Kom, anders zijn we te laat'', Monique pakt haar sleutels en brengt Camille naar school.

''Dag mama'', Camille geeft haar mama nog snel een zoen, ze heeft Vince gespot en wandelt vlug naar hem toe, ''ik heb je gemist'', zegt Vince terwijl hij haar diep in haar ogen aankijkt, ''ik jou ook'' antwoord Camille verliefd, ze kust Vince en neemt zijn hand stevig vast. In de verte spot Vince een meisje die hij nog nooit eerder gezien had.. Maar al gouw trekt Camille hem mee: ''komaan anders zijn we te laat voor Nederlands'', beide wandelen ze het lokaal in. Camille gaat vooraan zitten, Vince zit liever achteraan maar dat vindt Camille niet erg aangezien ze bij haar vriendinnen zit. Wanneer Botty net wilt beginnen met de les hoort hij geklop, ''ah ja, dat zal ze zijn!'', zegt hij terwijl hij naar de deur wandelt, Camille kijkt vragend: ''wie is ze, meneer?''. Meneer Botty trekt de deur open, daar staat een verlegen meisje achter: ''uhm.. hallo ik moest hier zijn?'', zegt ze vragend. Botty laat haar binnen en sluit de deur. ''Stel jezelf eens voor aan de klas!'', ze kijkt verlegen naar de klas: ''hallo, ik ben Carolien Timmers, Caro voor de vrienden'', Camille is niet echt onder de indruk en houd zich er zelf niet mee bezig, ze heeft namelijk veel leukere dingen aan haar hoofd. Vince lijkt wel enorm onder de indruk te zijn...

onverwachtWhere stories live. Discover now