#Busted

140 2 0
                                    

''Yemi?'', Maria kijkt raar op en ziet hem in de verte aanlopen, ''IK HEB HET, IK WEET WIE HET FILMPJE VERSPREID HEEFT!!'', roept hij terwijl hij naar de tafel loopt. Hij gaat zitten en roept Caro erbij. Yemi verteld dat hij Merel hoorde praten toen hij weer eens op de meisjes wc verstopt zat.

~ vooraf:

Merel: ''Zag je Caro haar blik toen ze hoorde dat het filmpje rondging, geniaal!!''

Nona: ''Maar Merel.. Is het niet al erg genoeg dat Camille het zo te weten moest komen?''

Merel: ''Nee, die griet moet zoiets niet flikken, allez iemand bedriegen? Dat doet ge toch niet?''

Nona: ''Ja nee maar..-''

Merel: ''NIKS TE MAAR. Zolang ze er niet achter komen dat ik hier achter zit hou jij je mond, begrepen? ''

Nona knikt. De meisjes verlaten de wc's, niet veel later wandelt Yemi het hokje verbaasd buiten.. 'Merel?', dacht hij bij zichzelf. Hij rent vliegensvlug het plein op om het te vertellen aan Caro en Maria. Al schreeuwend komt hij daar aan.

Caro schrikt wel als ze hoort dat het Merel was terwijl ze Camille net vals stond te beschuldigen.. Ze voelt zich schuldig maar al snel begint Yemi over een leuk onderwerp, ''duuuuus die sleepover.. het mag van Wolfs!!''. Ja inderdaad je hoort het goed, een sleepover op school.. ''Ohmygod das kei goed nieuws!!'', antwoord Maria enthousiast, Caro kijkt er ook heel erg naar uit. Ze brainstormen samen nog even maar worden snel onderbroken door de bel.

Het plein is leeg als iedereen weer in zijn eigen klaslokaal zit. De laatste uren vliegen voorbij, een opluchting want Caro had afgesproken met Vince. Ze keken er beide naar uit en zouden elkaar buiten opwachten aan de motor van Vince.

Caro staat al even te wachten en ondertussen is zelfs heel de fietsenstalling ontruimd. Het gekke is dat iets verderop Scott zijn auto staat, Caro kijkt vragend en beseft zich even later dat Camille met hem mee rijdt. Na een dikke 20min is er nog steeds geen spoor van die twee en wandelt ze naar de auto van Scott, ''hey,'' zegt ze wanneer ze daar aankomt, ''heb jij toevallig een idee waar Vince is?''. Scott kijkt raar op, ''ik kan net hetzelfde vragen.. Camille is er ook nog niet?''. Caro heeft er geen goed gevoel bij en voelt haar maag stilletjes draaien, ze denkt even na maar weet dat ze niet ver kunnen zitten. Ook Scott stapt uit de auto en rent achter Caro aan, hij is bezorgd en vraagt zich ook af waarom die 2 er toevallig allebei nog niet zijn...

onverwachtWhere stories live. Discover now