De eerste schooldag verliep vlotjes, Vince en Camille hebben zo wat heel de dag aan elkaars lip gezeten maar Vince zijn gedachten liggen toch nog wel ergens heel anders.. Na school nemen ze afscheid van elkaar en vertrekt Camille met haar mama terug mee naar huis. Terwijl Vince zich klaarmaakt om met de motor te vertrekken komt Caro aangelopen, haar fiets staat iets verderop. Vince besluit toch even kennis te gaan maken met de nieuweling: ''Hey!'', Caro draait zich nietsvermoedend om: ''Hey!'', zegt ze lief terug, ''Vince, Vince Dubois'' zegt hij stotterend terwijl hij zijn hand uitsteekt. Caro kijkt hem lachend aan en schud zijn hand: ''Carolien Timmers'', ze lacht en kijkt in zijn ogen. Vince is even stil en herinnert zich dan weer dat hij Caro raar aanstaart: ''Ja! Juist! Caro.. uhm Carolien bedoel ik'', Hij weet even niet wat zeggen dus verzint snel iets: ''Heb je zin om samen iets te gaan doen? Ik ben vanavond vrij.'' Caro denkt even na voordat ze op zijn voorstel ingaat maar is al snel verkocht: ''Tuurlijk, samen iets drinken rond 18u?'', stelt ze voor, ''Klinkt gezellig, tot vanavond!'' Hij lacht nog eens lief en vertrekt even later naar huis.
Ze komen allebei stipt om 18u aan en wandelen samen binnen. Ze hebben het heel de avond gezellig samen en verliezen de tijd uit het oog. ''Oei,'' zegt Caro plots, ''het is echt al laat, ik mocht van papa niet in het donker fietsen..'', Vince zegt zonder twijfel: ''Ik geef je wel een lift op de motor, dan ben je snel en veilig thuis, beloofd..'' Hij kijkt haar overtuigend aan, Caro glimlacht en bedankt hem. Er valt een stilte, maar dat maakte alles veel gezelliger.. Vince kijkt Caro diep in de ogen aan en voor hij het wist kuste hij haar: ''Sorry'' zegt hij nadat Caro wegtrok maar al gauw kust ze hem terug. Ze kijken elkaar verliefd aan, het leek wel alsof Vince Camille vergeten was..
Hij zet Caro thuis af en geeft haar nog een kus voordat ze naar binnen gaat: ''Bedankt voor vanavond, Vince'', ze glimlacht en wandelt naar binnen. Hij kijkt haar verliefd aan terwijl ze naar weg wandelt en vertrekt daarna ook naar huis.
Na een leuke avond was het weer tijd voor school, Camille is inmiddels wakker en checkt tijdens het ontbijt haar gsm maar schrok toen ze daar iets aantrof...
YOU ARE READING
onverwacht
FanfictionDit is een verhaal over het onverwachte einde van Vince&Camille, wil je weten hoe? Lees dan snel mijn allereerste zelfgeschreven verhaal.. ;) ~ het geluk tussen Camille en Vince is onbeschrijfelijk, ze krijgen maar geen genoeg van elkaar maar dat w...