Slapeloosheid

154 2 2
                                    

Yemi is al vroeg uit de veren vandaag, hij vertrekt daarom extra vroeg naar school want hij kan echt niet meer wachten. Ze moeten natuurlijk nog lessen volgen vandaag maar dat zit hem niet dwars.

Voor de rest ligt iedereen nog fijn in dromenland behalve.. Caro, ze heeft slecht geslapen vannacht. De vraag die Scott haar stelde spookt nog steeds door haar hoofd, ze had ook wel gemerkt dat Vince afstandelijker deed maar maakte zich er niet druk om.

Ze hoort ze zachtjes geklop op de deur en gaat even recht zitten, Titin opent de deur en lacht lief. ''Kom je ontbijten Carootje?'', vraagt ze. Caro lacht en knikt. Ze neemt nog snel een outfit uit de kast en gaat zich klaarmaken, doordat ze zo gehaast is heeft ze geen tijd meer om na te denken over Vince.

Caro rent naar beneden en neemt snel een croissant uit de broodmand die op tafel staat. ''Zo gehaast liefje?'', roept Titin vanuit de keuken terwijl Caro in de gang haar schoenen zoekt. ''Euhh ja ik had nog afgesproken met Yemi , hij wou me nog iets tonen'', Ze gaat haar oma nog snel een zoen geven en vertrekt niet veel later richting Scott.

Eenmaal daar klopt ze aan, het duurde even voor iemand open deed maar uiteindelijk komt Scott open doen. Hij laat haar binnen en vraagt verward wat ze komt doen. ''Waarom vroeg je dat gister,?'' vraagt ze op een angstige manier, ''heeft Vince iets gezegd..?'' ''Nee Caro, geen zorgen, ik merk gewoon dat hij afstand nam van je'', Caro bijt op de binnenkant van haar lip, Scott pakt haar stevig vast: ''het zal vast niks zijn, maak je geen zorgen. Vergeet wat ik zei'', hij stelt haar gerust en biedt haar een ontbijt aan. Wanneer ze mee naar boven wandelt ziet ze Emma zitten, hebben die 2 iets.. ?

onverwachtWhere stories live. Discover now