Later die avond word Camille gebeld door Vince, ze had eigenlijk helemaal geen zin om op te nemen maar beseft ook wel dat hij met vragen zit. Ze neemt op en legt hem alles uit, behalve de reden waarom ze zo onrustig was. Ze laat weten dat ze moe is, Vince wenst haar veel beterschap en legt even later af, hij zoekt het juiste moment om het haar te vertellen *ik kon haar dat nu echt niet aandoen* denkt hij terwijl hij weer met Caro ligt te chatten. Camille ligt die avond op bed, ze heeft nog geen hap door haar keel gekregen en is na school niet meer uit haar kamer gekomen. Monique dacht dat ze veel huiswerk had en daarom niet zo aanwezig was, dus ze besloot haar met rust te laten. Camille checkt voor het slapengaan nog even haar gsm om te kijken of iemand haar nog gestuurd had en ja.. 'Carolien Timmers', ze opende het berichtje en voelde meteen een koude rilling over haar lichaam: "Beterschap Camille!'', het was een heel simpel en normaal berichtje met een positieve reden erachter maar alsnog voelt Camille zich er niet comfortabel bij.
Het gevoel dat ze deze middag had kwam ineens terug naar boven terwijl ze naar het bericht van Caro keek, ze gaat bibberend rechtop zitten en krijgt tranen in haar ogen. terwijl ze naar adem snakt wandelt Monique haar kamer binnen om haar slaapwel te wensen maar schrikt wanneer ze Camille zo aantreft. Ze gaat vlug naast haar angstige dochter zitten en pakt haar stevig vast, ze probeert haar te kalmeren en wilt weten wat er scheelt. ''Vince..'', zegt Camille snikkend, Monique kijkt haar bezorgd aan. ''Hij heeft iemand anders.. een nieuw meisje..'', verteld Camille. ''Hoe kom je daar nu weer bij?'' vraagt haar Mama terwijl ze door haar haar streelt: ''Ik heb het gezien..'' Ze pakt haar gsm en laat het filmpje zien dat ze deze ochtend aantrof tijdens het ontbijt, het filmpje waarin te zien is dat Vince en Caro het iets te gezellig hebben samen. ''En het ergste is dat hij erover liegt, deze ochtend deed hij alsof er niks gebeurd was en gaf hij me een kus'', Monique vraagt er verder niet veel over, ze ziet dat Camille er van is aangedaan en er moeite mee heeft: ''Slaap er maar een nachtje over.'' Ze gaat langs Camille liggen en streelt door haar haar totdat ze in slaapt valt, ze geeft haar snel nog een kus en gaat dan zelf ook slapen. Monique begint zich toch wel heel veel zorgen te maken nu. Niks gegeten, constant onrustig.. Dat is niet van haar gewoonte.
Monique maakt de volgende ochtend een lekker ontbijt en laat dochter lang uitslapen aangezien het weekend is. Rond 10u komt Camille uitgeslapen beneden, ze ziet er al veel beter uit dan gisteren. Samen eten ze ontbijt en praten ze over leuke uitstapjes die ze binnenkort zouden kunnen doen samen. Maar niet veel later horen ze de deurbel, er staat Camille een verassing te wachten...
YOU ARE READING
onverwacht
FanfictionDit is een verhaal over het onverwachte einde van Vince&Camille, wil je weten hoe? Lees dan snel mijn allereerste zelfgeschreven verhaal.. ;) ~ het geluk tussen Camille en Vince is onbeschrijfelijk, ze krijgen maar geen genoeg van elkaar maar dat w...