Het verliefde koppel komt aan op school, Vince gaat bij zijn vrienden staan terwijl Caro onderweg is naar Yemi, als ze daar aankomt geeft hij haar een geheimzinnige blik. ''wat,'' zegt Caro vragend, ''heb ik iets verkeerd gedaan?''. Yemi sluit zijn mond en kijkt naar Maria die naast hem staat: ''ja wa??,'' zegt Maria ''ze gaat er toch achter komen. ''Sorry wat, waarachter?'', Zegt Caro vragend. Maria verteld haar dat er een filmpje de ronde doet, waarin te zien is dat zij Camille bedriegt met Vince. Caro wist namelijk nog niks van het filmpje en stelt zich vragen, ''wie heeft het filmpje dan verspreid?.'', ''Ja da weten we niet'' Zegt Maria. Ondertussen komen ook Camille en Scott aangereden, ze stappen samen uit en lopen zelfs hand in hand. Ze worden daardoor snel opgemerkt, ook door Vince.. Hij vindt het maar raar dat die twee er zo bij lopen maar wordt direct uit zijn gedachten gehaald wanneer Denis weer eens een flauwe grap maakt over Yemi. Even later horen ze de bel en wandelt iedereen naar binnen. De voormiddag verloopt vlot, ondertussen is het al middagpauze en zoekt iedereen een plekje. Camille zit normaal altijd bij Merel en haar groepje maar dit keer werd ze met Scott gespot aan de tafel in het midden van het plein. ''Die 2 hebben elkaar echt gevonden he.'' Zegt Caro tegen Maria: ''Ja inderdaad, nooit verwacht van hun'', antwoord Maria terug. Yemi is nog nergens te bespeuren, gek want hij is normaal één van de eerste die enthousiast zit te zwaaien.
Caro haar aandacht ligt al de hele tijd bij Camille en dat filmpje.. Ze staat op en wandelt gefrustreerd weg, ''Caro wat ga je doen?'', vraagt Maria, ze krijgt geen antwoord en kijkt vragend naar Caro die iets verderop bij de tafel van Sott en Camille staat. ''Zit jij hier achter?'', Camille kijkt met een vragende blik op naar Caro, ''sorry?,'' Antwoord ze: ''waarover heb je het?''. Caro kijkt geïrriteerd en verheft haar stem een beetje, ''komaan Camille doe niet zo schijnheilig, dat filmpje komt da van jou?'', ze schrikt zelf een beetje van haar gedrag maar laat het niet merken. Camille negeert de vraag omdat het nog best gevoelig ligt, ''ik zou willen dat je gaat'', Vraagt ze aan Caro terwijl ze verder haar brood eet. ''En ik zou willen dat je dat filmpje offline haalt'', Camille staat op en kijkt recht in haar ogen: ''luister, als jij je mond niet gaat houden over dat filmpje-'', Scott staat op en gaat tussen de meisjes staan terwijl er in de verte ook ineens een schreeuwende stem klinkt die hen onderbreekt. Het lijkt dichterbij te komen...
YOU ARE READING
onverwacht
FanfictionDit is een verhaal over het onverwachte einde van Vince&Camille, wil je weten hoe? Lees dan snel mijn allereerste zelfgeschreven verhaal.. ;) ~ het geluk tussen Camille en Vince is onbeschrijfelijk, ze krijgen maar geen genoeg van elkaar maar dat w...