Na de middag vallen al hun lessen weg, Yemi wou hun laatste jaar zo speciaal mogelijk maken en zorgde er daarom voor dat de hele klas een nacht mocht doorbrengen op school. Iedereen verzameld na de pauze in hun vast lokaal, T03. De tafels staan in een cirkel zodat ze samen kunnen brainstormen over de 'sleepover'. Ze komen allemaal met leuke ideeën en al snel ook tot conclusies, ze gaan, bijvoorbeeld, pizza bestellen en een horror film kijken. Yemi was geen fan van dat horror gedoe, hij wou liever een romantische film maar dat wou de meerderheid van de klas dan weer totaal niet. Het laatste kwartiertje ronden ze af en mogen ze hun eigen ding doen, iedereen babbelt gewoon een beetje met elkaar en hebben plezier. Dennis is nog maar net opgestaan en begint al over grappen die ze kunnen uithalen maar hij werd al snel betrapt door wolfs. Vince staart maar gewoon een beetje naar de vloer, hij let niet op en heeft niet door wat er rondom hem allemaal gebeurt. Niet veel later ziet hij iemand naar hem zwaaien, Caro, ze merkt dat Vince ergens mee zit. Vince kijkt op en lacht nerveus naar haar, hij kan dit echt niet langer volhouden.. Even later gaat de bel en maakt iedereen zich klaar om te vertrekken naar huis, Vince wou nog snel iets met Camille bespreken maar die is nergens meer te bespeuren..
Caro wandelt naar buiten en legt haar hand op zijn schouder: ''Vince?,'' zegt ze vragend, hij draait zich om en lacht geforceerd, ''scheelt er iets?''. Hij schud zijn hoofd en geeft haar een kus: ''gewoon moe,'' zegt hij, ''zal ik je thuis afzetten?''. Caro knikt en lacht even, Vince klonk niet echt overtuigd toen hij dat zei. Ze gaat bij hem achterop en houd hem stevig vast. Vince zegt niet veel tijdens de rit, hij zit met zijn gedachten helemaal ergens anders. Eenmaal thuis geeft ze hem een kus en nemen ze afscheid.
Vince rijdt naar huis zonder enige focus op de weg, wanneer hij zijn straat inrijdt remt er een auto, hij kijkt op en ziet dat het Philippe is.. Vince kijkt onschuldig naar zijn geschrokken vader die net bijna zijn zoon omver had gereden.. vince voelt zicht schuldig en start zijn motor weer op, hij hoopt maar dat zijn vader dit incident snel vergeet. Als hij thuis aankomt wandelt hij direct naar boven en gaat hij op zijn bed liggen.
*4 chatberichten van Camille*
Hij zucht en opent ze..
YOU ARE READING
onverwacht
FanfictionDit is een verhaal over het onverwachte einde van Vince&Camille, wil je weten hoe? Lees dan snel mijn allereerste zelfgeschreven verhaal.. ;) ~ het geluk tussen Camille en Vince is onbeschrijfelijk, ze krijgen maar geen genoeg van elkaar maar dat w...