Al snel staat Scott voor de deur, Monique laat hem binnen en wijst hem de weg naar de kamer van Camille. Hij klopt zachtjes op de deur: ''Camille.. ik ben het Scott,'' Camille schrikt en veegt snel haar tranen weg, ''mag ik binnen komen?'' vraagt hij, ze opent de deur en kijkt Scott triest aan. Hij merkt dat ze haar emoties wegstopt en omhelst haar direct. Ze slaat haar armen om hem heen en barst uit in tranen, Scott begint zich meer en meer zorgen te maken..
Camille legt hem even later uit wat er exact gebeurt is. ''Ik ben bang Scott,'' zegt Camille: ''waarom?'' vraagt hij bezorgd, ''ik voel me zo in de steek gelaten, ik wil niet dat die paniekaanvallen daardoor erger worden'' Scott pakt haar hand en gaat op haar bed zitten, hij kijkt in haar ogen en probeert haar gerust te stellen. Camille voelt zich al iets beter, ze merkt dat Scott nog steeds heel veel voor haar betekent. Maar ze krijgt ineens een raar gevoel in haar buik, net alsof ze voor de eerste keer weer verliefd is.. *hoe.. nee dit kan niet*, het is nog maar net uit met Vince, en daarbij weet ze ook dat ze niet meer zal samen komen met Scott, dat hoofdstuk hadden ze afgesloten.
Even later voelt ze zich al iets beter, ze heeft haar gedachten wat kunnen verzetten maar wilt niet dat daar verandering in komt: ''kun je niet hier blijven?'' vraagt Camille zachtjes. Er heeft zich vroeger wel het een en 't ander afgespeeld tussen die 2 maar ze hebben toen ook besloten dat het niks meer zou kunnen worden, Monique twijfelt ook even voordat ze akkoord gaat maar snapt wel dat het een veilig gevoel geeft aan haar dochter die er al dagen onrustig bij loopt dus ziet het door de vingers. ''Op tijd gaan slapen jullie twee''. Ze geeft haar dochter snel nog een zoen en glimlacht even lief naar Scott omdat hij zo zorgzaam omgaat met haar, niet veel later wandelt ze de kamer buiten. Ze kijken elkaar even aan, Camille krijgt steeds meer last van haar buikgevoel. Scott heeft ook een raar gevoel, maar geeft er niet veel aandacht aan.
Camille gaat dicht tegen hem aan liggen en valt al snel in slaap, ze heeft zich nog nooit zo veilig gevoeld bij iemand. Terwijl Scott ook langzaam in slaap valt lijkt het heel gezellig op planeet Varo...
YOU ARE READING
onverwacht
FanfictionDit is een verhaal over het onverwachte einde van Vince&Camille, wil je weten hoe? Lees dan snel mijn allereerste zelfgeschreven verhaal.. ;) ~ het geluk tussen Camille en Vince is onbeschrijfelijk, ze krijgen maar geen genoeg van elkaar maar dat w...