emma..

119 3 3
                                    

Titin springt van haar stoel om te gaan kijken. ''Tis oke, ik ga wel kijken'', Emma stelt haar gerust maar ze schrok er ook best van. ''Caro?'', riep Emma halverwege de trap, ze klinkt bezorgd. Geen antwoord. Wanneer ze de deur nadert klopt ze er zachtjes op. ''Caro.. Ik ben het'', ze blijft even staan maar opent de deur wanneer ze iemand zachtjes hoort snikken.

Emma schrikt wanneer ze Caro op de vloer ziet zitten, Caro kijkt de andere kant op en vermijd oogcontact. Emma wandelt gehaast naar haar en pakt haar stevig vast, Caro barst uit in tranen wanneer ze in de armen van Emma ligt. Emma helpt haar recht en wandelt samen met haar richting het bed. Caro valt weer in Emma's armen en streelt rustig over Caro's arm, ze leunt haar hoofd opzij. Wanneer Caro haar armen rond haar slaat overheerst een warme golf haar lichaam, iets dat ze nog nooit eerder gevoeld had..

Na enkele minuten verplaatsen de meisjes zichzelf liggend op het bed, nog steeds liggen ze in elkaars armen en langzaam streelt Emma zachtjes over Caro's bovenarm. Er valt een stilte, een spannende stilte. Caro duwt zichzelf omhoog en veegt haar tranen weg, haar wangen hangen vol uitgelopen mascara. ''hier wacht,'' zegt Emma wanneer ze uit het bed stapt, ze loopt richting het bureau en haalt make-up remover uit de schuif. ''neem een douche, zal je deugd doen'', zegt Emma overtuigend. Caro omhelst haar maar wanneer Emma haar handen op Caro's heupen plaatst schrikt ze. ''ik wou je niet laten schrikken hoor'', lacht Emma. Ze kijken elkaar in stilte aan en wanneer hun hoofden elkaar naderen horen ze Titin de trap op komen. Ze springen opzij en gaan elk aan één uiteinde van het bed zitten. Titin zwaait de deur open en haalt opgelucht adem wanneer ze ziet dat iedereen nog leeft, ''mij niet meer zo doen schrikken zoeteke'', zegt ze terwijl ze Caro voorzichtig op haar voorhoofd kust. ''Ik uh.. ik ga me even opfrissen'', Caro staat recht en wandelt samen met Titin de kamer uit. Emma blijft alleen achter, ze legt zich achterover neer op het bed en staart naar het plafond. Duizenden vragen spoken door haar hoofd..

'was dat wel zo slim?'

'wat moet Caro wel niet denken?'

'waarom overkomt mij dit..'

Ze schiet rechtop en legt haar hoofd in haar handen. Niet veel later komt Caro weer binnen met een gewikkelde handdoek rond haar gebonden. Ze wandelt richting haar kleerkast en zoekt een comfortabele outfit, eenmaal gevonden laat ze de handdoek zakken waardoor ze enkel in haar ondergoed staat. Emma schrikt en kijkt direct opzij. ''Wooow Caro kon je me niet even waarschuwen?'', zeurt Emma geïrriteerd, maar stiekem genoot ze wel van die volle 2 seconden net.

Caro lacht en trekt een oversized shirt over haar hoofd, ze wandelt richting Emma en daagt haar uit. ''Wie is hier nu de drama lama?'', zegt Caro spottend. Ze neemt Emma's handen en trekt haar omhoog waardoor ze oog in oog staan in het midden van de slaapkamer. Emma slikt en focust zich alleen maar op Caro's lippen die maar enkele centimeters van haar verwijderd zijn. De stilte zorgt voor extra spanning terwijl hun hoofden elkaar weer naderen, deze keer zonder onderbreking.. Emma's zachte lippen raken die van Caro, ze eindigen in een hevige kus terwijl Caro haar armen rond Emma's nek slaat. Emma haar handen bevinden zich aan Caro's heupen, ze neemt haar bovenbenen vast en tilt haar op. Ze wandelt richting het bed en laat Caro daar achterover vallen. Ze onderbreken de kus en kijken elkaar diep in de ogen aan, 'wauw wat voelt dit goed' denken ze beide. Caro komt omhoog en plant haar lippen weer op die van Emma, ze trekt haar naar beneden waardoor hun lichamen elkaar volledig raken. Emma haar handen bevinden zich aan Caro's bovenbenen, Caro haar handen gaan wild door Emma's haar. Enkele minuten later snakken ze beide naar adem, en kijken ze elkaar lachend aan. ''Droom ik?'', vraagt Emma terwijl ze op haar rug langs Caro gaat liggen. ''Emma..'', vraagt Caro zachtjes wanneer ze zich omhoog duwt. Een gevoel van angst komt op bij Emma wanneer ze de twijfelde woorden van Caro hoort. Misschien was dit echt een droom..?

The eeeeeend!! Mijn allereerste boek 'onverwacht' is officieel op z'n eind. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de storyline en alle plottwisten.. ;) dankjewel voor alle support! Niet getreurd, Cemma story is coming your way!!

Binnenkort zal er een nieuw boek verschijnen over het verhaal van Caro en Emma, maar eerst zal ik jullie vermaken met mjjn allernieuwste boek 'is dit echt?', een verhaal over pomaks behind the scenes!! Hopelijk hebben jullie daar tot nu toe ook van genoten, stay tuned!! <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

onverwachtWhere stories live. Discover now