Με φιλαει σε όλο το σώμα, στην κοιλιά κι άρχιζει να τραβάει το εσώρουχό μου...εχει μπροστά του την περιοχη μου...και την κοιταει με κομμένη την ανασα...γδύνεται κι αυτός και κραταει την στυση του κοντά μου...την πήρα στο στόμα μου κι άρχισα να την γλύφω...σιγά-σιγά την εχω όλη στο στόμα μου, την νιωθω στο λαιμό μου... με πιάνει απαλά από τα χέρια για να με σηκώσει και με ξάπλωνει ξανά στο κρεβάτι...γλείφει την περιοχη μου και την κανει πραγματικά μούσκεμα...τον βλεπω να σηκώνεται και να φέρνει την σηκωμένη του στυση μέσα μου...τον νιωθω πρώτα να τρίβεται πάνω μου και να μπαίνει αργά μέσα μου...μενει μέσα μου ακίνητος κι άρχιζει να με φιλάει με πάρα πολύ πάθος και για ώρα...αρχιζει σιγά-σιγά να κουνιέται και να περνει γλυκά την περιοχη μου...τελείωσα δύο φορές πάνω του και εκείνος με αγκάλιαζει ενώ ειναι ακόμη μέσα μου και τα πόδια μου ειναι τυλιγμένα γύρω του...με πιάνει από τη μέση και με φερνει πάνω του...με βαζει να κάτσω πάνω στην στυση του...τον καβαλάω και με περνει ξανά πιο έντονα και δυνατά από πριν...με πιάνει από τη μέση και με καρφωνει πάνω του...με καρφωνει λίγες φορές μεχρι που τελειώνουμε και οι δυο...και πέφτουμε στο κρεβατι...
Μ-"Για ποσο θα συνεχιστεί αυτο ρε Βιολετα;"
Β-"Δεν κατάλαβα;"
Μ-"Θα με περνεις τα χαράματα μονο για να σε πηδάω οπότε θες εσυ;"
Β-"Δεν εισαι αναγκασμένος αν δεν θες μην ξανα έρθεις"
Μ-"Ξερεις οτι εχω αισθήματα για σενα ρε μωρο μου δεν μπορω"
Β-"Και εγω σου εχω πει χίλιες φορές οτι δεν εμπιστεύομαι κανέναν αντρα"
Μ-"Δεν ειμαι σαν τους άλλους"
Β-"Μιχάλη σε πειράζει να φυγεις γιατι θελω να κοιμηθώ"
Μ-"Καλα"
Ντύθηκε γρηγορα και εφυγε απο το σπιτι μου...εγω εκανα ενα ντουζακι,φορεσα το νυχτικο μου και ξάπλωσα στο σιδερένιο κρεβατι μου...ανοιξα το κλιματιστικό γιατι εχει πολυ ζέστη και βυθίστηκα σε έναν βαθύ ύπνο...
Ανοιγω τα ματια μου και ακούω την πορτα να χτυπαει...σηκώνομαι και παω ως εκει...
Β-"Ποιος ειναι;"
Σ-"Εγω καλε"
Ανοίγω την πορτα και χαμογελάω στην κολλητή μου...μπαίνει μεσα και κάθεται στον πάγκο της κουζίνας...
Σ-"Εφερα καφε και κρουασανάκια"
Β-"Εισαι η καλύτερη φίλη του κόσμου"
Ήπια λιγο απο τον καφε μου και πήρα στα χέρια μου ενα κρουασανάκι...
Σ-"Βγηκες χτες;"
Β-"Οχι βαριομουν..περασε για λιγο απο εδω ο Μιχάλης"
Σ-"Γιατι τον ταλαιπωρεις μωρε;..αυτός σε θελει παρα πολυ"
Β-"Σύλβια εσυ ξερεις καλύτερα απο ολους τι εχω περασει και πως βρηκα την δύναμη για να ειμαι καλα..δεν μπορω να εμπιστεύτω κανέναν"
Σ-"Ενταξει μωρε μια κουβέντα ειπα μην στεναχωριεσαι"
Β-"Εσυ τι έκανες χτες;"
Σ-"Βγηκα για φαγητο με τον Κώστα"
Β-"Πω πω ρε Σύλβια απο το Λύκειο για τον Κώστα ακούω εχουν περασει πολλα χρονια"
Σ-"Πέντε χρονια κλείσαμε πριν δυο βδομάδες"
Β-"Χαίρομαι πολυ για σας"
Σ-"Σειρά σου τωρα να βρεις ενα καλο παιδι"
Β-"Βαλτη να μου σπάσεις τα νευρα εισαι πρωι πρωι"
Αυτη ειναι η εισαγωγή της καινούργιας ιστορίας μου...
Στα επόμενα κεφαλαια θα καταλάβετε περισσότερα για την συμπεριφορά της Βιολετας...
Ελπίζω να αγαπήσετε και αυτην την ιστορια μου...
Περιμενω τα σχολια σας και φυσικά την ψήφο σας...
Φιλακια :*
YOU ARE READING
...ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ...
Random#wattpad4book Silia.Stefanou Η Βιολετα θα ερθει αντιμέτωπη με το παρελθον της... Ηθελε να ξεχάσει..ηθελε να το αποφεύγει... Ομως οταν αφήνεις ανοιχτούς λογαριασμούς κάποιος πάντα επιστρέφει να τους κλείσει... Κατάλληλο για άνω των 15!! #readthebook ...