7

208 16 71
                                    

İyi okumalar~
_________________

"Çok zamanımız olduğunu sanmıyorum, belki de birkaç gün. Mallar profesyonel bir şekilde saklandı, yarın falan da şu sözde iş sonu sözleşmesi ile karşımıza geçebilirler amirim. Zaten 2-3 güne yurt dışında bir ülkeye taşınmış olacaktır. Ayrıca dün jungkook bir konteyner dolusu silah buldu. Tahminimizce birkaç konteynerda daha var zaten. Aynı zamanda silah ticareti de yaptıklarını öğrenmiş olduk."

Bay kim'in lafı biter bitmez telefonu tutan elini bir şeyler söylemek için çektim. Yani çekebildiğim kadar. Gerisi onun yüzüne yaklaşmama kaldı

"Amirim bay kim bana inanmıyor ama bugün akşam saatlerinde kang denen şahıs buraya gelecek!"

"Jungkook öyle bir ihtimal yok!"

"Neden olmasın bay kim!"

"Neden mi? Jungkook sance böyle bir risk alıp budaya kadar gelir mi?"

"Ama son kontroller için gelecek!"

"Jeon, emin misin?"

Gangjae'nin sesini, kısıkta olsa, duyunca kafamı hızlıca salladım.

"Kesin bilgi amirim! Bence bugün buraya baskın düzenlemeliyiz!"

"Jungkook risk bu! Çek şu elini!"

"Amirim eminim beni dinleyin ya!"

Son sözümün ardından bay kim beni sertçe sirkeledi ve yatağa oturttu. Mingyu ile bok uğruna yakınlaşmadım, gelecek dedi işte! Tam burada, iş üstünde yakalayabiliriz ama bana inanmıyor

"Amirim net bir bilgi olmadan hareket edemeyiz. Burada kaldığımiz 1 hafta boşa gidemez. Amacımız kang'ı kesin bir operasyonla yakalamak."

"Eminim diyorum anlasanıza bay kim!"

Eimdeki yastıkla ona vursam da belli ki pek bir etki etmemişti. "Çalışacağım amirim. Emredersiniz"

Bay kim elindeki telefonu indirdi ve bakışlarını bana çekti. "Kalk" dedi kalın sesiyle "kalk hadi"

"Bay kim yalan atmıyorum!"

"Sana yalan atıyorsun demedim zaten çocuk. Kanıt lazım bize kanıt. 1 haftadır anamız sikildi burda, bok uğruna operasyonu yeni bir operasyonla mahvedemeyiz. Bu mallar kimsenin sikinde değil, amacımız kang. Eğer mantıklı bir adamsa ki bu planı yaptığına göre öyle, buraya gelmez. Malları hangi ülkeye taşıyorsa oradaki depoya uğrayacaktır."

"Emin olmasam söylemem ki bay kim! Neden bir kere olsun bana güvenemiyorsunuz?"

"Kalkarsan artık şimdi öğreneceğiz kesin mi değil mi"

"Nasıl?"

"Düş önüme."

Dediği gibi sıkıntılı bir nefesle kalktım. Odadan ayrılır ayrılmaz ise sadece bay kim'i takip ettim. Nereye gidiyoruz bilmiyorum ama daha önce gitmediğim bir yer olduğuna eminim.

"Burdan"

Merdivenlerden üst kata çıkınca direkt camdan içeri baktım. Bir grup takım elbiseli adam buradaydı. Mingyu dahil.

"İçeri girecek ve bilgi alacaksın"

"Anlamadım"

"İçeri girer girmez meraktan girdiğini söyeyip özür dileyeceksin, sonra özür dileyip çıkmaya yelteneceksin. Uyuşturucu almışlar belli, yüksek ihtimalle seni tutacaklar. Aptal sorularını sormaya başla ve alabildiğin her bilgiyi al. En son ise bir çocuk edasıyla yaa ben bay kang'ı çok merak ediyordum. İsmini çok duydum gibisinden şeyler söyle. Kafalar bi milyon ayılmadan yap ne yapacaksan. Gir hadi"

Sinameki | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin