49

100 9 3
                                    

Bu bölümde tamamen Taehyung'un gözünden göreceğiz ger şeyi 😉
İyi okumalar~
__________________

-Taehyung

"Ay tenlim"

Uzun uzun öptüm yüzünün her bir noktasını. Saat 11'i geçmişti ve hala uyuyordu. Bana kalsa uyusun, isterse akşama kadar yatsın yatmasına da yarın iş başı var. Akşama uyuyamazsa sabaha kalkamaz.

"Taehyung yapma..."

Mızmız tavırlarına ister istemez gülümsedim. Tabiki de bu konuda onu dinlemeyecektim, devam ettim onu öpmeye.

"Kahvaltı edeceğiz. Uyan hadi"

"Uyumak istiyorum... gel benimle yat"

Beni üzerine çektiğinde yemin olsun size kendi iradem dışında üzerine düştüm. Onda gidip gelen deli gücü vardı. Kimi zaman ne kadar zorlarsa zorlasın hareket etmeyen ben kimi zaman gücüne karşı koymakta zorlanıyorum. Yakında beni devirecek güce ulaşırsa yataklar bizim kafesimiz olur büyük ihtimalle. Gerçi farkettim ki birçok insan gibi çok güçlü olmak ister gibi bir hali yok. Sadece vücudu için boks yapıyor. Bebek diye boşuna demiyorum. Neyse uzun lafın kısası yüksek ihtimalle beyin gücü ile alakalı bir şey vardı. Benim onda çözemediğim çok şey var. Elbet sıra buna da gelecek. Yüzümü tamamen boynuna gömdüm. Küçücük bedeninin altımda ezilmesi ay tenli'mi etkilemese de rahat edemediğimden yanına doğru yattım. Kolları hala sıkıca resmen kafama sarılıydı. Amma uykucu.

"Ay tenlim"

"Uyuyorum konuşma"

"Kalkman gerekiyor artık. Hadi, lütfen. Hem bak ne dicem"

Kollarından kurtuldum, yüzlerimizi aynı hizaya getirdim

"Bugün çok işimiz var"

Sırıttı "ne gibi"

Bakışlarım sadece gülümsemesindeydi "hiç heveslenme ay tenlim, sandığın gibi işler değil bunlar"

"O zaman uyanmam"

Derin bir iç çektim. Uykulu olduğu belliydi. Bu halde olduğu sürece onu zorlayamazdım. Yani yapardım da kıyamıyorum işte.

"Peki, uyu hadi"

Gram itiraz etmeden örtünün altına çekildi. Uyu bakalım güzel sevgilim. Biraz erken mi pes ettim?

...

"Taehyung! Taehyung nerdesin!"

Balkona huzur içinde sigaramı içmek adına çıkmıştım ama Jungkook'un git gide yaklaşan sesi buna engel olmuştu. Saatlerdir uyuyor zaten 5 dakika daha uyuyamadı mı gerçekten?

"Hah Taehyung! Buradasın!"

"Bir şey mi oldu?"

"Rüyamı anlatıcam sana ama önce kucağına geleyim"

Dağılmış saçlarıyla zaten yeterince komik görünüyordu, söylediği gülmemi tetikledi. Sadece dizime vurduğumda bunu bekliyormuş gibi bana yaklaşmış, nazikçe, yan bir şekilde kucağıma oturmuştu.

"Hava bugün çok güzelmiş. Dışarı çıkar mıyız?"

Kafamı salladım "sen önce bi anlat rüyanı bakalım"

"Bak şimdi sen, ben bir de kız çocuğu bir tatildeyiz ama böyle garip bir ülkedeyiz. 4 yanı denizlerle çevrili bir yer. Sonra yağmur yağıyor tamam mı? Birkaç dakika icinde sular bir gökdelen boyu kadar yükseliyor ve ucu bucağı görünmeyen bir taraftan dalgalar halinde bize doğru geliyor."

Sinameki | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin