İyi okumalar~
__________________-Jungkook
"Bu paranormal bir olay değil mi? Resmen kız ortadan kaybolmuş. Garip olan dershanesinin çevresindeki tek bir kamera bile o saatlerde çalışmıyordu."
Dışımdan düşünmüştüm sadece. Sabah büroya gelir gelmez yeni bir vaka haberi aldık. Daha doğrusu onlar çoktan almış, Taehyung ve ben biraz olsun geç geldiğimizden olayın üzerinden ekstra geçmek zorunda kalmışık. Yine aptal bir dosya ile karşı karşıyayız. 18 yaşında bir kız söz konusu bu sefer. Bundan 1 hafta önce "dershaneye gidiyorum" diyerek evden çıkıyor. Daha doğrusu babaannesine bir mesaj atıyor. Dosyaya göre bu saatlerde babaannesi evde değilmiş. Sonrasında ihbarı yapan babaanne torununun eve gelmediği haberini veriyor ve bu ihbar gecenin üç sularında yapılıyor. Asıl olay ise bundan sonra başlıyor. Polis ekipleri kamera kayıtlarında kızın dershaneye girdiğini görüyor evet ama hiçbir çıkış tespit edemiyor. Bununla birlikte dershane sahibi + öğretmenleri bu kızın o gün oraya gelmediğini iddia ediyor. Hatta son zamanlarda derslere hiç katılmamasıyla birlikte geldiği günler erken çıktığını söylüyor. Eski dershane kayıtlarına bakıldığında da gerçekten dedikleri gibi olduğunu farkediyorlar. Madem bu kız dershaneye hiç gelmemişti, tam olarak dershaneye giren kimdi? Ve içerden çıkmadığı halde nasıl dershanede değildi?
"Bir tanede normal dosya gelsin! Uykularım kaçıyor!"
Taemin haklı bir isyanda bulundu. Tüyleri diken diken ediyor bu olay.
"Kim bilir nerede.. çokta tatlı ve güzel bir kızmış"
Yujin'de haklıydı. Aramızda sadece 2-3 yaş vardı bu kızla. Kim bilir neredeydi?
"Ne yapacağız?"
Sorumu anında yanıtlayan, ayağa kalkmış olan Taehyung idi
"Babaannesiyle görüşelim bakalım. Bir de ondan dinleyelim her şeyi."
"Sen nereye? Sen gidemezsin Taehyung!"
"Öyle mi? Sebep?"
"Amirim izin vermiyor. Dimi amirim, vermiyorsunuz"
Gidemezdi. Bizi sürekli izleyen birkaç polisin Taehyung'u korumaya yetmeyeceğini düşünüyorum. Çok göze batmaması gerekiyor
"Jungkook, ne diyebilirim?"
Elimi alnıma vurdum. Sağolun amirim! Çok yardımcı oldunuz.
Sanırım Yoongi Hyung'un devreye girmesinin zamanı gelmişti. Ben Taehyung'u, o da kendi canını sokakta bulmadı....
"Son zamanlada normale göre fazlasıyla durgun olduğundan bahsettiniz. Bunu tetikleyecek bir olay yaşandı mı?"
"Erkek arkadaşından ayrıldı" elindeki peçete ile göz yaşlarını sildi "kayboluşundan 2 hafta önce. Bu durum onu çok üzmemişti. Bunu kendi de söylüyordu ama o günden beri yüzü hiç gülmedi. Ne olduğunu defalarca sordum sormasına da hep kaçtı benden"
Sorumun yanıtı beni biraz olsun tatmin etmişti. Bize bir hedef daha çıktı, eski sevgilisi. Bu durumla bir bağlantısı olabilirdi. Birkaç saniye içinde görüş alanıma giren Taehyung ile ayaklandım. Kızın odasını incelemeye ve bir şeyler bulmaya gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinameki | Taekook
Fanfiction"Zerafetiniz içimde dudaklarınıza yapışma ve hassas teninize öpücükler bırakma arzusu uyandırıyor."