İyi okumalar~
__________________"Taehyung, bu odanın anahtarı"
Arin, juwon'un yedek oda anahtarını Taehyung'un eline tutuşturduğunda hala elimdeki meyve suyunu bitirmeye çalışıyordum. Ulan bunlar operasyonun önemli adımlarını atıyorlar, ben ise burada tıkınıyorum.
"Odada olmadığına eminsin değil mi?" Diye sordu Taehyung sorgular sesiyle Arin'e
"Eminim, şu an kendisi tatilin ciddi anlamda tadını çıkarıyor ancak odasının önünde 2 adamı var"
"Bana bakın, bu herif gerçekten tatil yapmaya gelmiş olmasın?"
Taemin, aynen benim gibi bir şeyler içerken konuşmuştu. Mantıklı da konuştu. Belki gerçekten kızlarla takıldığı bir tatilden fazlası olmayacaktır? Yani bu kadar organizasyon boşa gidebilir miydi?
"İllaha bir şey buluruz. Sonuçta basit bir tatil de olsa rahat durmaz"
Bakışlarım fikrini belirten Jaesung'a kaydı. Bu operasyondan beklentilerim çok yüksek anlatabiliyor muyum?
"Her neyse gidiyorum."
"Nereye Taehyung? Kapının önündeki adamları ne yapacaksın. Hiçbir şey belli etmemelisin. Arin, Taehyung ile gidip adamları oyala"
"Seni aptal beakhyun! Oraya sağlam olduğundan emin olmadığı adam diker mi sence? Bir kadına göz ucuyla bakmaya yeltenmezler bile. Bu nedenle ben gideceğim"
"Jungkook eğer beceremeyecek olursan,"
"Tck, tck, tck, tck.." işaret parmağımı sus dermiş gibi taemin'e doğru salladım. Becerememek mi? "Sen abini hiç tanıyamamışsın. Yürü Taehyung."
Üzerine hiçbir şey söylemeden asansöre doğru ilerledim. Egom şu an o kadar yüksek ki heriflere sex teklifinde bulunup ayak üstü düz yatırıp ters sikebilirim. Veya tam tersi işte. Asansöre bindiğim gibi Katı tuşladım. Bir yandan da onları nasıl oyalasam diye düşünüyordum. Bence tamamen doğaçlama ilerlemeliyim.
"Dikkatli ol, tamam mı?"
Taehyung'a baktım "dikkat benim göbek adım"
"Sen bu havayla gidersen havanı alırlar senin, demedi deme"
"Peki... havamı aldılar diyelim. Ne yaparsın?" Sırıttım
"İkisini de tüpe bağlar içlerine hava doldururum mesela"
Bi gözümde canlanmadı değil. Düşünsenize, götlerinden giren hortumlarla içlerine hava dolduruluyor. İğrenç.
Ben kendi düşüncelerimde gidip gelirken asansör kapısının açıldığını duydum. Git gide heyecanlı olmaya başladı bu iş."Hadi gidelim"
"Ben bir üst katta ineceğim ay tenlim. Arkadaki merdivenlerden dolanmam gerekiyor ki sizin tersinize çıkabileyim. 3081 numaralı oda, unutma."
"Sen bana güven, halledeceğim."
Tam asansörden inecekken bir daha sesini duydum
"Jungkook? Bir planın var mı?"
"Ne demiş hadise? Taktik maktik yok bam bam bam"
"Hadise? Ne?"
Ona el salladıktan sonra uzun, kırmızı ağarlıklı kolidora çıktım. Tabelaları feyzalarak önce sola, sonra ise sağa saptım. Bu otelde bilinçsiz ilerleyen bir kişinin kaybolmama ihtimali kesinlikle yoktu. Şahsen ben kaybolduğumu hissediyorum. Biraz ilerledikten sonra önce 3081 nolu oda kapısını, sonra ise izmandut gibi 2 adam gördüm. Ey.. bunlar neden bu kadar yapılı amk?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinameki | Taekook
Fanfiction"Zerafetiniz içimde dudaklarınıza yapışma ve hassas teninize öpücükler bırakma arzusu uyandırıyor."