İyi okumalar~
__________________32 diş sırıtıyor olmam insanların bakışlarının bana dönmesini sağlıyordu. Fazlasıyla dikkat çekiyordum fakat ne yapabilirdim? Dün gece olanlar ben istesemde istemesemde kafamda dört dönüyordu. Ne kadar sadece öpüşmüşte olsak onun yüzünden hayvan gibi yükselmiş olmam bile benim için büyük bir şeydi. Tek sinir olduğum konu bunu bölen hyunglarıma karşıydı. Resmen büyük yerlere gidecek gibi duran yiyişmemiz onlar yüzünden yarıda bile değil, çeyreğın yarısında kalmıştı. Hele sonrasında olanlar...
Tamam dün gece bir rezillikten ibaretti. Kendimi kaptırmamdan kaynaklı olarak ne zaman Taehyung ile göz göze gelsem yüzüne yaklaşmaya çalışmam falan filan tamamen yükselmemden kaynaklıydı. Her şeyi farkeden yoongi hyung tam 2 saat boyunca diğer hyunglarımı kaldırmaya çalıştı ama başaramadı. Gerçekten 2 saat boyunca boş muhabbet yapıp bira içtiler. Ben ise tatlı krizim tutmuş gibi Taehyung'u dikizledim. Sandım ki hyunglarım gidince devam edeceğiz. Etmedik. Hyunglarım kalkarken bana müsade dedi çıktı gitti ibne. Hemde beni öpmeden. Bir kere daha öpmeden gitti. Neyseki yaşadığımız birkaç dakikayı kafamda 10 saatlik video haline getirdim. Böylelikle uyurken bile kafamda oynamaya devam etti.
"Yüz felci mi geçirdin PUAHWBZWJZBW"
Tanıdık ses yüzünden tamamen kahve bardağıma dalıp gitmiş bakışlarım sağ tarafımdaki grimsi saç rengine sahip kadına döndü. Resmen ima sıçan gözlerle beni süzüyordu
"Ne var irene, neye bakıyon sen bacım?"
"Hayırdır diyorum. Yokluktan kahve bardağına mı sarkıyorsun?"
"Peh!" Bedenimi ona döndürdüm "yokluk ve ben? Bu iki kelimeyi aynı cümlede nasıl kullanırsın?"
"O zaman Taehyung?"
"Nerden bildin?"
"Meslek sırrı. E ne oldu anlatsana"
Anlat mı?
"Anlat derken?"
Nasıl anlatayım? Yiyiştik mi diyeyim?
"Ne yaptı sana yine de bu haldesin?"
"Bi sikmediği kaldı öyle diyim"
"Ne!" Gözleri kocaman oldu "ne ara o denli yakınlaştınız! Oha! Oha! Dur bana neden söylemedin! Oha! Ayrıntı ver çabuk!"
"Ya! Terbiyesizleşme! Ne demek ayrıntı ver!"
"Abi ben senin olan ilgini farkettiğimde aptal bir platoniktin zaten! Bir anda ne oldu!"
"Bağırma, yerin kulağı var"
Eliyle ağzını kapatıp bana biraz daha yaklaştı "Aktif misin pasif misin?"
"Ne?"
"Seme misin uke misin!"
"Ya!" Geri çekildim "terbiyesiz! Git başımdan!"
"Pasifsin dimi amk ben senin! Nereye gidiyorsun!"
"Gelme peşimden! İşlerim var benim!"
"Bunu oturup konuşacağız Jungkook jeon! Duydun mu beni!"
He duydum he. Aslında evet, oturup konuşmamız gereken birçok şey var. Örneğin bu aralar storysinde paylaştığı ve asla yüzünü göstermeyen çocuk kim? Manita yaptı ve bana söylemiyor mu?
"Günaydın!"
İçeriye bütün enerjimle girdim. Dün bomboş olan oda yine tıklım tıklımdı
"Günaydın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinameki | Taekook
Fanfiction"Zerafetiniz içimde dudaklarınıza yapışma ve hassas teninize öpücükler bırakma arzusu uyandırıyor."