37

110 11 5
                                    

İyi okumalar~
_________________

Dün akşam saat 12-1 civarında Taehyung bizzat beni evime bırakmıştı. Gitmeye niyetim yoktu ancak doğru olan buydu. Bugün iş başıydı ve ben dün gece duşa girip bakım yapmak zorundaydım. Evet, çok geç uyudum fakat şu an uyanık bir halde starbucks'dayım. Belki işe bir 10 dakika geç kalabilirim, fazlası değil. Sadece 10 dakika. Irene istisna olmak üzere bizim departmandaki herkese birer kahve aldım. Benim gibi iş arkadaşı bir daha nerede bulacaklardı? Ben olsam kesinlikle benim gibi bir arkadaşım olsun isterdim. Kahvelere gelen zamdan bir haber ve bir haber olmasının sebebi fakirlikten hiç star'a gitmemiş olan şahıslar ne demek istediğimi belki de asla anlayamayacaklar. Her birinize bir kahve sözüm olsun ha? Kim beleş bir kahveye hayır der ki?

Kısmen oyalana oyalana büroya giderken Taehyung'u görme heyecanı vardı üzerimde. Onunla bir ilişki içerisindeyken ilk defa büroda görüşüşümüz olacak. İlerde evlenirsek Taehyung'a bugünün tarihini mutlaka soracağım!

"Sevgili olmamızın hemen ardından ilk büroda karşı karşıya kalışımızın tarihi ne Taehyung?"

Kendi söylediğim şeye güldüm arabayı parkederken. Neden evlenince? Dediğinizi duyar gibiyim. Evlenince çünkü evlenmemize rağmen bu tarz tarihleri aklında tutamıyorsa ilişkimizi gözden geçirmemiz gerektiği anlamına gelir. Demek istediğim nikahlı değilden ayrılmamız kolay olsa da evliyken bu biraz zordur öyle değil mi? Kabul ediyorum, biraz çakalca bir düşünce. Asansöre bindiğimde elimdeki torbayı sıktım heyecandan. Dudaklarına yapışmak istiyorum. Tabiki de yapışamam çünkü bürodayız! Bir anlaşma yaptık değil mi?

İrene'in kahvesini bıraktıktan hemen sonra bizim ofise ilerledim. Direkt kapıyı açıp içeri girdiğimde biraz hayvansal girmiş olacağım ki tüm bakışlar üzerime döndü

"Günaydın! Beak, sen hariç"

"Senin günaydınına kalmadım!"

"Kahveme de kalmazsın o zaman"

"Kahve mi aldın? Adamım benim!"

Ne kadar dönek bir herif.
Herkesin kahvesini önüne bırakıyorken bakışlarım bana bir günaydın bile demeyen, hala dosyayla uğraşan Taehyung'daydı. Bu kadarı da ayıp oluyor! Elimdeki bardağı atar gibi masasına koydum ve tam da istediğim gibi dikkatini bana çekmesini sağladım.

"Günaydın kim taehyung!"

"Günaydın jeon"

Parmaklarını elime değdirip hemen çekti. Aman tanrım daha dün kucağındaydım! Ben bu düzene nasıl alışabilirim? Hiçbir şey söylemeden yerime oturdum. Taehyung'un bana yan yan bakıyor olmasının sebebi birçok şey olabilir. Ona sinirlendim falan da sanıyordur yüksek ihtimalle ama sinirlenmedim. Ani gel gitlerimden birini yaşıyorum işte. Beyfendi alışsın buna. Gülü seven dikenine katlanır diye boşuna dememiş atalarımız. En nihayetinde ak akçe kara bok içindir.

"Benim dosyalarım nerde?"

"Bende"

Bakışlarımı sorumun cevabını veren Taehyung'a çevirdim

"Neden sende?"

"İhtiyacım olduğu için. Lazımsa vereyim?"

"Aciliyeti yok"

Kafa sallamakla yetindi. Kurban olduğum yine ne güzel görünüyor. Ölürüm uğruna ölürüm. Şu harikalığa sayfa sayfa destanlar yazarım ben eeeeey eey. Ne kadar da enayisi olmuşum farkettiniz mi? Oha bende farkettim ne kadar çok ortak noktamız var.

...

"Yeni bir operasyon ha? Ben bu sefer kesin varım"

Arin hepimizden önce davranıp daha evrakları bile hazır olmayan bir operasyon için rezervasyon yapmıştı resmen

Sinameki | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin