28. Hafife almak

5.7K 488 81
                                    

Ulaş
________________

Su elimde bahçeye çıktım ama sarı etrafta yoktu .

"Sarı neredesin " diye bağırdım etrafa bakındım yoktu .

Çocuk ölmesin, saçmalama Ulaş sakin ol göt kadar duman , al şimdi başına belayı .

Bugün gidicez gitmeden adam öldürüp gidiyoruz
"Lan sarı neredesin " diye tekrar bağırdım ormana doğru .

"Gel yanıma " diye bağıran sesle ormana baktım tam ormanın içinden geliyordu .

Önce bir korksam da sonra mükemmel yeteneklerim ve aldığım dövüş eğitimleri aklıma geldi. 

En iyisi gitmekti de bu sapık beni niye ormana çekiyor ? Küçük sapık. 

Ormanın içine tuttuğum bardakla ilerledim ama etrafta ağaçlar dışında hiç kimse yoktu .

"Sarı neredesin lan " dedim etrafımda dönerken tuzak kurmuş olmasın sırf onu sigara dumanıyla öldürücem sanıp bana tuzak kurmasın .

Ne kurdun be Ulaş .

"Dikkat et" sesli bir kahkaha ve omzuma binen bir ağırlık kafamı çevirip omzuma yerleşen bedene baktım .

"Selam Ulaş" dedi gülümseyerek bu çocuk ağaçtan benim sırtıma mı atladı ?

"Lan manyak , sakatlandın mı " dedim onu üstümden indirip etrafında döndüm neyse ki bir şey görünmüyordu .

"Beni taşıyabilmene şaşırdım düşmeni bekliyordum " dedi dişlerini göstererek gülümsüyordu .

Güzel çocuk ?

"Siktir kim düşüyormuş? sen beni ne sanıyorsun be? " dedim bu vücut boşuna yapılmamıştı .

Beni boydan aşağı süzüp beğenen bir ifadeye büründü .

"Benimle dövüşmek ister misin ?" Dedi ciddi mi diye ona baktım dalga falan geçmiyordu cidden böyle bir şey demişti .

Bilekleri bile bu kadar ince olan biriyle dövüşmezdim bir yerlerini kırardım .

"Olmaz " dedim bardağı eline tutuşturup ev yoluna döndüm.

" ne oldu seni yenerim diye mi korktun ? Bu kadar güçsüz olduğunu bilmiyordum Ulaş " alay eden sesiyle konuşmasıyla dişlerimi sıkarak ona döndüm .

Ben güçsüzdüm öyle mi ? Kendisi kaşındı .

"Peki sen nasıl istersen ? " dedim yalandan gülümsedim .

Tişörtümün ucundan tutup tek hamlede üstümden çıkardım  o da aynı şeyi yaptı.

"yere seren kazanır " dedi kafamı salladım .
"Karşılığında ise kim kaybederse karşı tarafın istediği her şey reddetme izni olmadan yapılacak" dedi net sesiyle,bunuda onayladım.

"Başla " dedim gardımı alarak ona izin verdim , tabi ki hafif davranacaktım .

Bir yumruk savurdu ama geriye çekilmemle önümden yumruk ışık hızıyla geçti.

Hafife almamam gerekiyormuş sarıyı o nasıl yumruk lan öyle ?

Tekmemi öne savurdum ama ışık hızıyla kaçtı ,bu ne oğlum ?

Hızla dönüp vurmamla yumruğumu havada yakaladı çekmeye çalıştım ama o kadar sert tutuyordu ki anlatamam .

"Ne oldu yüzün düştü " dedi alay eden sesiyle.

Ağzımdan hah diye bir ses çıktı
"Bana bak çocuk sana hafif davranıyorum " dedim sinirle , beni hiç ciddiye almadı .

Hâlâ kolumu tutarken tekme savurdum ama bacağımıda diğer eliyle tutup beni kilitledi ve yere fırlattı.

KONT (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin