Asrın
__________
Konuşmamızın üzerinden üç gün geçmişti Zemheriyle eski hallerimize geri dönmüştük .Tek sorun Annemi arayıp sormamıştım çünkü onun hakkında kafamı karıştıran çok fazla şey vardı .
Mesala en başta Alex meselesi onunla ne gibi bir ilişkileri vardı hâlâ çözebilmiş değildim , Alex ve Annen yan yana gelmeyecek iki kişi .
Bu konuyu onunla konuşmam gerekiyor farkındayım ama kendimi toparlayamıyorum ki konuşayım.
Arkadaşlarım ne yapmıştı onu da bilmiyorum Zemheri beni direkt buraya getirmişti , onun da beni neden buraya getirdiğini biraz olsun anlıyordum korumaya çalışıyordu, bu olay düşündüğümden daha karmaşık ve tehlikeliydi babamın öldürülmesi onu da geçtim benim kaçırılmam ve annemle olan ilişkisi neydi bu adamın? hiçbir fikrim yoktu ama düşündüğümden daha tehlikeli biriydi.
Zemheriye Kafa tutacak kadar ,tek amacı bizi yok etmek ve zemheri'nin yerine geçmekti ama annemle olan ilişkisi ne kadar ilerideydi bilmiyorum.
"Benim güzelim yine ne kafana takıldı" diyen Zemheriyle kafamdaki düşüncelerden biran olsun uzaklaştım .
Ona baktığımda elinde tuttuğu bardağı yanımdaki masaya bıraktı .
"Zemheri ben annemle konuşmaya karar verdim ama kendimi hazır hissetmiyorum zaten öğrendiklerim yeterince benim için zorken başka şeyler öğrenirsem ne yaparım bilmiyorum " dedim derin nefes verdim içim çok doluydu daha hayatımın başındayken bu yaşadığım şeyler bana oldukça ağır geliyor.
"Haklısın sevgilim ama kendini zorlama zor gelen her şeyi yapmak istemiyorsan yapma senin yerine ben yaparım " dedi .
Onun bana olan sevgisi bana bazen ağır geliyordu Zemheri için ne yapmıştım ki ? Ona zorluk çıkarmak başına bela olmak dışında ne yaptım ?
O ise sürekli benimle uğraşmak zorunda kalıyordu ,beni karşılık beklemeden seviyor her şeyi kendisi yapıyordu .
Sıkıntı içimi yiyip bitiriyor .
"Zemheri bu yolun sonunda seni arkadaşlarımı ailemi kaybedersem ne yaparım? " dedim korkuyorum .
"Ben hep yanında olucam Asrın ne yaparsan yap ailen arkadaşların olmasa da yanındayım " dedi sesi netti .
"Hem arkadaşların seni bırakacak kişiler değil sana çok değer veriyorlar" dedi haklıydı .
Onları çok seviyorum onlarında beni sevdiğini biliyorum.
"Zemheri iyi ki karşıma çıkmışsın sen olmasaydın ne yapardım bilmiyorum" dedim yanına gidip kucağına bacağımı diğer tarafa atıp oturdum ve ona sıkıca sarıldım .
"iyi ki seni görmüşüm Asrın seni sevdiğim kadar başka birini
sever miydim bilmiyorum " dedi o da elini sırtıma atıp okşadı .Biraz sessizce yattıktan sonra aklıma gelen soruyu sordum .
"Burası senin kendi evin mi ? " Kendi evi diğer ormandaki ev diye biliyorum .
İç çekti , sormamam gereken bir
soru mu sordum ?"Hayır değil , Babam yaptırmıştı zamanında, ileride kendim ve ya eşimle kalayım diye öyle kaldı hiç gelmedim buraya " dedi sıkıntılı bir sesle .
"Babandan bahsederken hep üzgün bir sesle konuşuyorsun Zemheri onlara bir şey mi oldu ? " dedim Babamın yerine geçtim falan diyordu onlara bir şey mi oldu da?
Yutkundu oynayan adem elmasını gördüm.
"Hayır bir şey olmadı aslında babamla pek iyi anlaşamayız o siyah derse ben beyaz derim, ondan benimle sadece iş için görüşür " dedi saçımı sevdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONT (Gay)
Ficção Geralkırmızı gözler başımın dönmesine sebep olurken beni tutan soğuk ve sıkı kolları arasına yığılmıştım "benim güzel ruh eşim " dedi belimi yavaş yavaş severken "senden nefret ediyorum " dedim fısıldayarak "bende , ama birbirimize muhtacız ne sen be...