18. ilk öpücük

8.9K 655 210
                                    

Düşündüğüm şeylerden dolayı kendimden nefret ediyorum .

Ne zaman bu kadar arsız birine dönüştüm ? ama içimdeki onu öpme arzusu her geçen dakika daha çok artıyordu .

Bembeyaz teni çok güzeldi ve ellerim teninde dolaşsın istiyorum kalbi atıyor mu onu bile bilmiyorum ama atıyorsa dinlemek isterim.

Onun hakkında çok şey merak ediyorum ama yavaş yavaş öğrenmem daha mantıklı gelmişti .

Bu benim düşüncelerim değil de biri beni yönlendiriyordu .

"Ne düşünüyorsun, çok ciddi bakıyorsun bana , kızacağın bir şey mi yaptım? "

Onun sesiyle kendime geldim dalmıştım ,öküz gibi çocuğun yüzüne kitlenmiş düşüncelere dalmıştım , gerçekten yarına yaşarsam kendimi bizimkilere dövdürmem gerekiyordu yoksa ben kendime gelemem bir süre .

"Hayır sadece garip hissediyorum " dedim gözlerimi onun parlak yeşil gözlerinden çekip muma baktım .

"Nasıl garip " dedi meraklı sesiyle ofladım , mal ya bu anla işte , yani karanlık mumla aydınlanan bir oda ay ışığı altında bu kadar birbirimize yakın bakışırken , karşımda taş gibi herif var .

Acaba neden garip hissediyorum ? Aptal

Kafamı iki yana salladım
"Yok bir şey " dedim bana bunları yediremezsin çakma kont , büyük ihtimalle benden büyüktü ve bu kadar saf ayağına yatması saçmaydı .

Muma bakmayı kesip pencereden dışarıyı izlemeye başladım orman daha bir sessizdi .

"Bebeğim " dedi kısık sesiyle , elini çeneme koyup yavaş bir hareketle kendine çevirdi ve ona bakmamı sağladı .

Yüzüme çok masum bakıyordu.

"Seni kızdıracak bir şey mi yaptım ?" Dedi gözlerimin içine derin bakıyordu neden kızdığımı anlamaya çalışıyordu ama çenemdeki elini tutup kendimden ayırdım .

"Sürekli şunu söyleyip durma sanki sana kızmaya hakkım var , karşımda bir vampir var sana kızsam beni ikiye ayırırsın sence mümkün mü " dedim şimdi bile bunları söylediğim için ürküyorum .

Elimi avucunun arasına aldı onun büyük eli benim elimi sardı soğuktu ama sıcak elim onu ısıtırdı .

"Ağzından bu kelimeleri bir daha duymak istemiyorum " dedi sesi sakin ama netti .

"Bak seni üzmek kırmak ve ya en önemlisi canını yakmak en son isteyeceğim şey beni anlıyor musun? " Dedi bir şey demedim onu izliyordum sadece .

"Aramızda bağ var kopmayacak bir bağ , sen ister beni üz, kır ,isteme, gel canımı yak ,bana kız, yaptığım hataları bana söyle sesimi çıkarmam , ben sana bağlıyım" dedi elimi tutup dudağına götürdü ve öptü.

" Beni istediğin gibi kullan , sana zarar vermem , verenlerin canını yakarım" dedi ellerimizi birleştirdi.

Kıpkırmızı olmuştum ve kalbimi hissetmiyorum , bu kadarı bana fazlaydı .

Ben alışmak istemiyorum ama alışıyorum galiba .

"Utanma benden " dedi nasıl utanmayayım be adam delirtme beni .

Yunan heykeli , kızmaya kıyamaz insan o derece yakışıklı , öpmek istiyorum .

"Ne istiyorsun " dedi siktir düşüncelerimi mi okudu kafamı kaldırıp ters ters ona baktım ama düz bir ifadeyle bana bakıyordu .

Aklımı mı okuyorsun sen? belki cevap verir diye aklımdan geçirdim ama tık yok .

"Aklımı mı okudun? " dedim dudağının kenarı kıvrıldı .

KONT (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin