25. Yatak

7.5K 524 98
                                    

Yanlışım varsa kusura bakmayın
_________________

Bana yaklaştı tam önümda durdu .
"Beni kızdırmak mı istiyorsun " dedi yalandan sinirli olduğunu belli eden sesiyle .

Bende yerimde yükselip ona ters bir bakış attım .
"Evet " dedim nereden geliyordu bu cesaretim .

Üzerime yürüdü , bir adım geri attım
Kaçabilir miydim?

Tekrar bir adım üzerime attı ama yüzündeki sırıtmadan bana gerçekten kızmadığını anlamıştım , ben geriye gitmeye kalmadan hızla yanıma gelip belimden kolunu geçirdi .

"Beni bu tarz küçük sebeplerle kızdıramazsın Asrın" dedi kafasını iki yana salladı , yine yüzümüzün yakınlığı kolları arasında bayılmama sebep olacaktı .

Pürüssüz bir yüz , bembeyaz ten, siyah çatık kaşları ,siyah saçları ve o benim ölüp bitmeme neden olacak yeşil parlak gözler .

"Beni bakışlarınla soymaya mı niyetin var? " dedi gülerek .

Onun konuşmasıyla kendime geldim , sapık gibi adamı süzüyordum ama
o da o kadar yakışıklı olmasaydı benim suçum mu ?

"Kim seni soymaya çalışıyor be " diye çıkışmamla kahkaha attı ne kadar güzel gülüyordu .

Her şeyiyle bir insan nasıl bu kadar mükemmel olabilir ?
"Teşekkür ederim bebeğim " dedi neye teşekkür ettiğini anlamak için kaşlarımı çattım ama yine içimden konuşmadığımı anlamam uzun sürmedi .

Aptal Asrın Aptalsın , hep sırf bu huyum yüzünden rezil olmak zorunda mıydım ben?

"Senin gözünde mükemmel olmak kendimi çok değerli hissetmemi sağlıyor " dedi gözlerimin tam içine hayran bir ifadeyle bakması burada oturup ağlamama sebep olabilirdi .

Beni seviyordu ve bunu en içten hissettiriyor ama aramızdaki bağ yavaş yavaş tamamlanırken bunu hızlandırıp o bağın bir anda kopmasına sebep olmak istemiyorum .

Belki benden önce ilişkileri olmuş olabilir sonuçta yaşını bana söylemese de benden büyüktü benimde daha önceden ilişkilerim daha doğrusu flörtlerim olmuştu hepsi kızdı ama Zemheri bana garip hissettirmiyordu .

Onun yanında kendimi çok güvende ve huzurda hissediyordum normalde korkmam gereken biriydi ne yapacağını neye sinirleneceğini kestiremiyordum ve benden çok güçlüydü .

Beni tutarken bile sıkmamaya çalışıyordu .

"Zemheri " dedim ona yakından bakmak çok güzel hissettiriyor .

"Hmm " diye mırıldandı yüzündeki hafif tebessümle beni seyrediyordu bu da utanmama sebep oluyordu , alışmam gerek bana zaten hep böyle davranıp bakıyor .

"Daha önce birine böyle davrandın mı? ? Dedim bunu sormaktan çekiniyordum ama merakıma engel olamadım .

Yüz ifadesi değişirken önce şaşırdı sonra ise bir iki saniye bekleyip gülümsedi.

"Başka birine sana davrandığım gibi davransam kıskanır mıydın ? " dedi dudağının kenarı kalkmış sanki bu soruyu sormam onun çok hoşuna gitmişti .

Düşündüm eskiden ilişkileri olmuş olabilirdi Bu konu beni ilgilendirmiyordu ama Bana davrandığı gibi birine davrandığını düşünmek istemsizce vücuduma sinir akın etti .

Kıskanırdım hatta kıskanırsam ağlardım .

"Kıskanırım " dedim dürüst bir şekilde , bu eşsiz yüze birinin dokunduğunu ve baktığını düşünmek beni çıldırtıyor.

KONT (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin