40.Araba (+18 )

7.7K 438 88
                                    

Uzun süre sonra evet
Umarım yazabilmişimdir beğenmezseniz başka bölümde yazarım .
__________________________

Victor ve Barın arabada önde oturmuş Bartu ise yanımızdan ayrılmak zorunda kalmıştı .

Victor arabayı kullanırken Barın sessiz sessiz dışarıyı izliyordu , bu ortam beni daha çok gerirken ters ters Zemheriye bakıyordum .

Beni nereye götürüyorlar hiçbir fikrim yok ama ayağıma büyük gelen ayakkabıyı çıkarıp Zemheriyi dövebilirim.

Arabaya beni zorla bindirdi ikimizde arka koltukta camlara sinmiş oturuyorduk o bana sinirli bir ifadeyle bakarken bende aynı ifadeyle ona bakıyordum hem beni zorla arabaya bindiriyor hem de bana sinirleniyor delii.

Ayağıma bol gelen hatta çıkan ayakkabıyı da zorla giydirdi zaten, neymiş ayağıma bu zamana kadar nasıl bir şey batmamış neymiş ben ormandaki yolu nasıl yürümüşüm ?

Yürümedim ki yürümedim kucakta geldim .

Barın'ın şaşkın gözlerle bir anda arkasını dönmesiyle ona baktım ne dedim ben şimdi ?

"Barın bir şey mi oldu " dedi Zemheri onun şaşkınlığını anlamış gibi ,Barın bakışlarını benden çekmezken gülümsedi .

"İyi olmana sevindim ,kucakta taşınmanı iyi ki sesli söylemedin " dedi gülümseyerek geri önüne döndü .

Üzerimdeki Victorun ceketine sarılıp geriye yaslandım soğuktan onlar üşümediği için ben etkileniyorum
bir de pijamayla kaçırıldım zaten .

"Ne konuştunuz " diyen sesle tekrar sinirlerim zıplamıştı .

"Sanane " diye bağırdım beni deli ediyordu her anlamda , bu bağırmamla yüzünü buruşturdu .

"Hay sikeydim aklımı ,seni bırakacaktım orada kalıcaktın o manyakla yalnız sonra görecektin üçün birini " dedi o da sinirli sesiyle , ellerimi belime koydum kaçırılan benim lan şerefsiz .

"Bıraksaydın lan kurtar diyen mi oldu ? Ben her türlü kurtulurdum kimseye ihtiyacım yok benim " dedim öyle çenemden bıkardı bir süre sonra .

Hem tam bir şeyler öğrenicekken gelmişti. 

"Aynen Asrın " dedi kafasını sinirle iki yana salladı .
"Hem senin ayakların nasıl kirlenmedi lan çıplak ayakla pijamanla kaçırılmışsın " dedi tek kaşını havaya kaldırmış sorgulayıcı bir bakış attı .

Dudağımı ıssırıp gülümsedim şimdi kudurma sırası sende ben kuduruyorsam sinirden sende aynısını yaşayacaksın .

"Sanane " dedim omzumu silktim çocuk gibiydik aynı ya .

"Asrın delirtme beni " diye konuştu ohh iyi oluyor sana .

"Kucakta taşındım çünkü " dememle gelen ani fren sesi bir oldu, Victor öksürük krizine girerken Barın kaçar gibi arabadan inmişti bile .

Hainler beni hemen satmışlardı hainler .

"Victor in aşağı Victor , hatta siz direkt eve gidin Victor ,biz biraz daha buradayız belli ki " diyen Zemheriyle Victor hızla indi .

Ben ağzım açık onların gidişini izliyordum ağaçların arasında kayboldular .

Orman yolundan hâlâ çıkmamıştık buraya bir insanın uğrayacağını düşünmüyordum , yani anlayacağımız şu ki ;

Ormanın ortasında arabada arka koltukta bir vampirle yalnız başıma kalmıştım sıçtın Asrın .

Asrın senin çenene sokayım Asrın .

KONT (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin