13. Küçük ısırık

8.6K 731 48
                                    

Ellerimi saçıma atıp karıştırdım herkesin uykusu gelmeye başlamıştı ve ben filmi izledikçe daralıyordum .

Ayağa kalkıp üzerimi düzelttim bakışlar bana dönerken açıklama yapmam gerektiğini anladım .

"Benim hava almam gerek , siz devam edin " dedim onların bir şey sormasına izin vermeden kapıya ilerleyip kendimi evden dışarı attım merdivenlerden hızla inip kapıdan çıktım .

Üzerimde sadece pijamalarım vardı
Karanlık hava ve tek tük insan olan sokaklar akşam olduğu için oldukça serin olan hava ve çok az insan sesi dışında sessizlik vardı .

Derin nefes alıp ara sokaktan ilerlemeye başladım , nedense içeride çok daralmıştım nefesi sanki zor alıyordum ve içimde her geçen dakika daha da büyüyen kötü bir his vardı .

Temiz hava ciğerlerimi rahatlatmıyordu , ayaklarım kendiliğinden ilerlerken acaba geri dönsem mi diye düşündüm ama bu fikir hemen aklımdan uçup gitmişti devam ettim .

Ara sokaktan döndüm esen hava ince pijamamdan içeri girerken titredim .

Karanlık olan sokaktan güzel bir koku gelmeye başladı nasıl anlatsam? sert bir kokuydu ama insanı kendisine çekiyor .

Gözlerimi kapatıp kokuyu içime çektim, hani parfüm satan yerlerin önünden geçerken çesit çeşit parfüm kokusu gelir ya öyleydi ama nereden geliyor bilemem tek ve sert bir kokuydu .

Sanki beni çağırıyordu ayaklarım benden bağımsız ara sokağa girdi karanlık olan sokaktan biraz
ürksem de bu kadar güzel bir kokunun kaynağı neydi ?

Sokakta kimse yoktu bundan dolayı içim rahatlarken üzerime hırka giymediğim için kendime küfür ettim .

"Ahhh " duvarın arkasından gelen inleme sesiyle yerimde durup korkuyla gözlerimi açtım .

Sarhoş muydu yoksa başka biri mi ?

Geri dönmek için adım attım ama tekrar acı dolu bir inleme sesi duydum .

Kimse yardıma ihtiyacı var gibiydi ve ben yardıma ihtiyacı olan birini arkamda bırakabileceğimi sanmıyorum .

Ama ya bana zarar verirse ne yapacaktım ?

"Ahhh " diyen sesle kafamdaki korkutucu düşünceleri bir kenara attım ve sesin geldiği duvarın arkasına doğru ilerledim .

Görüş açıma giren ayaklar ve sonra duvara yaslanmış oturan uzun boylu bir beden vardı eli kalbinde kalbini tutuyordu ama kan falan göremiyordum ve bu hoş koku ondan geliyordu .

Bakışlarını kaldırıp bende sabitledi göz göze gelmemizle yutkundum çok sert bakışları vardı onun parlak yeşil gözleri benim ela gözlerimi delip geçiyordu sanki .

Yavaş adımlarla yanına ilerledim .

Beyaz teni, fazla beyaz teni vardı aynı porselen gibi çok güzeldi .
Yeşil parlak gözler hafif kavisli burun sert yüz hatları ve yerde oturmasına rağmen uzun boyu kalıplı beden siyah saçlar .

Çok yakışıklıydı

Adamı izlediğimi fark edince kafamı iki yana salladım ne yapıyordum ben böyle?

"Yardıma mı ihtiyacınız var" dedim gözlerini benden çekmiyordu her hareketimi izliyordu .

"Evet var bana yardım et lütfen " dedi boğuk sesiyle sesi baskındı emir verse keşke çok yakışırdı bu ses tonuna ,elini kalbinden çekti ve yere koydu .

"Neye ihtiyacınız var ?.nasıl yardım edebilirim ? " dedim yanına dizlerimin üzerine çöküp ellerimi yere koydum .

"Ben fazla güçsüzleştim " dedi derin nefes alıp yutkundu ne baskın bir sesti böyle .

"Benden korkma ama yaklaş lütfen" dedi , gözlerimi kırpıştırarak ona baktım ne yapmak istiyordu benimle .

Ellerimi bedenime sarıp biraz yaklaştım , kulağıma bir şey söyliyecekti herhalde .

"Çok özür dilerim " dedi ben kaşlarımı çatıp yerimde doğrulmaya çalıştım ama elleri boynumu bulup sıktı güçlü bir tutuş değildi ama hareket edemiyordum .

"N_ ne yapıyorsun " diye bağırdım ama yine o günkü olduğu gibi sesim kısık çıktı o beni baskılıyordu .

Boynumda nefesini hissettim ve sivri dişler tenimi delip geçti gözlerimi kapattım acımıştı bu fazlasıyla acıtmıştı .

Hissettiğim şeyle yerimde titrerken gözümden bir yaş aktı .

Kanımı emiyordu hafif hafif, ağzımdan bir inleme kaçtı , garip bir şekilde zevk veriyordu ve vücudum yanıyordu aldığım sık nefesler yavaşladı .

Gözlerim görüşünü kaybediyordu ve o durmadan kanımı içiyordu , ağzımı açıp tek kelime edemiyordum ağzım sadece nefes almak için hafif aralıktı.

Boynumdaki dişler çıktı ve boynumu yaladı , o geri çekilirken ben ona tutunup yana doğru düştüm ve ona yaslandım .

Bütün gücüm bitmişti .
"B_beni öldürme " dedim fısıldayarak yerimde titriyordum ama
soğuktan mı ondan korktum
ondan mı bilmiyorum , ellerimi yere koydum kaçmak için ama beni tutup tekrar kendine yasladı .

"Korkma canını yaktıysam özür dilerim , dayanamadım çok tatlı kokuyorsun " dedi sesi daha iyi çıkıyordu elleri belimi okşarken zaten çok halsiz olduğum için kafam göğsüne düştü .

Vücudu çok soğuktu .

"Neden böyle çıktın , hava soğuk hasta olursun " dedi kenarıda duran siyah pelerini alıp üzerime sanki pikeymiş gibi örttü .

"Uyu eşim güvendesin " dedi ben ne dediğini idrak edemezken onun fısıldaması ninni gibi gelmeye başlamıştı ve gözlerim kapandı .

Sanki beni hiç ıssırmamış gibi
hiçbir şey hissetmiyordum , o benim belimi okşarken ben kendimden geçmiştim .


KONT (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin