34. Bölüm: Marina İle Gezmek

156 14 0
                                    

Ne kadar normal ve güzel bir akşam.

Tabi Marina bana zorla elbise giydirmeye çalışmadaydı normal olacaktı.

Aslında bana artık normal geliyor ama neyse.

-Marina elbisede aşırı rahatsız hissediyorum! Bırak pantolon giyeyim.

-Leydim uzun zamandan sonra gezmeye gideceğiz! Lütfen benim için en azından bu akşamlık giyin!

Bana yavru üzgün köpek bakışı yapmaya başladı.

Aha o büyük vuruş!

Ya kesin bunu Lydia öğretti!

Marinada az değil ama he!

Beni zorla giydirdikten sonra dışarı çıktık.

-Leydim, balo yaklaştığı için bence ilk elbise almalıyız!

-Tamam ama neler alacağız biz şimdi?

Birden nerden çıkardığını bilmediğim gözlüğü taktı ve eline uzun bir kağıt aldı.

-Öhm Öhm. Şimdi ilk olarak elbise seçilecek sonrada mücevher almalıyız. Mücevherler elbiseye uymalı, sonrada ayakkabılara bakmalıyız. Ayakkabı sizi rahat ettirecek şekilde olmalı ama kesinlikle topuklu olmalı. Eğer ayakkabıda mücevher istiyorsak fazladan mücevher alınmalı yada özel olarak eklemeliyiz. Elbisenin eteği pofuduk olmalı ve size bir yelpazede bakmalı. En sevdiğiniz renge göre seçerseniz de olur ama saç renginize uyacak be gözlerinizi öne çıkaran bir elbisede güzel olur. Saçınız kısa olduğu için size saç modeli bakmalıyız.

-... M-Marina?

-Evet leydim?

-B-Bu fazla değil mi ama?

-Tabiki değil leydim! Sonuçta bu bütün balolardan daha önemli bir balo! Bu balo imparatorluğun yaptığı bir balo ve özel olarak her yıl aksatılmadan yapılıyor!

Evet önemli bir balo ama bu yakında kaos olacağını değiştirmez.

Ben özellikle bu baloda kaos başlarsa diye korkuyorum!

Elbise seçmemiz gerektiği için dükkan aramaya başladık.

Marina önden mutlu ve yüzünde büyük bir gülümseme ile yolu gösteriyordu.

-Leydim şuradaki dükkana girelim!

Diyip bana doğru büyük gülümsemesini gösterdi.

Acaba kaos yazdığımı bilseydi bana böyle gülümseyebilir miydi?...

Acaba içimdeki bu acı hissiyle ne kadar daha ilerleyebileceğim...

Suçluluk duymam normal sonuçta burda yaşayan o kadar mutlu insan kaos yüzünden büyük bir acı çekecekler.

Marina ile dükkana girdiğimizde yanımıza bir kadın yaklaştı.

-Merhaba ve Hoş geldiniz! Ben Madam Brooklyn! Size nasıl yardımcı olabilirim hanımlar?

-Merhaba Madam Brooklyn. Biz imparatorluğun 1000. Yılı için yapılan balo için elbise almaya geldik.

-Bu özel balo için aklınızda nasıl bir elbise var Leydim?

-Yürürken rahat hissettiren bir elbise.

Öne Marina atıldı ve o nasıl ve nerden geldiğini bilmediğim gözlüğü tekrar çıkardı.

-Öhm Öhm!

İşte yine başlıyoruz.

Madam Brooklyn birden nerden geldiği belirsiz bir not defteri çıkardı ve yazmak için hazırlandı.

Kötü Olmak Suç Değil KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin