43. Bölüm: Yıkım

79 7 1
                                    

Biz oraya son hızla giderken dağın tepesine baktığında kanla kaplı çimenler rahatça görünüyordu.

Sanki bir kan çeşmesi gibi bardaktan boşalırcasına akıyordu...

Yazdığım ve başlattığım her şeyi durdurmam lazım.. Ne feda etmem gerekirse gereksin..

Dağın ve balonun olduğu yere yaklaştıkça çürümeye başlamış ağaçlar, çimenler, yanan yerler ve yardım için atılan çığlıklar gittikçe çoğalmaya başlarken pişmanlık ve utanç içimde büyümeye devam etti.

-Hey...(Xaiver)

Düşüncelerin arasından çıkarak ona hızlıca döndüm.

-Evet!..?

-Biliyorsun bunu başarabiliriz...aynı zamanda bu senin suçun değildi...sonuçta Lucas kitabı çalmamış olsa bu durumda olmazdık..

Lucas ismini duyduğum an kusma isteği geldi ama kendimi zorlayarak başımı yola çevirdim.

Bilmiyordu ki aslında gerçekten benim suçumdu. Bilemezdi. Bilmeyecekte.

Derin bir nefes alıp verdim.

-Sence Erin iyi midir?.. Onun gitmesine izin verdik.. eğer peşinden koşup onu durdursaydık...eğer...eğer!...

Ben düşüncelerde boğulurken Xaiver çenemden tutup kendisine çevirdi.

-Evet gitmesine izin verdik, hepimiz verdik ama şimdi ona yardıma gidiyoruz ve Erin güçlü ve yetenekli birisi! Eminim şuan onu bir güzel haklıyordur!

Ben utançtan kızarırken bana büyük umut verici bir gülümseme sunduktan sonra yola dönüp odaklanmaya ve sürmeye devam etti.

Belki de haklıydı. Erin güçlü bir büyücü! Hem şuan yardıma gidiyoruz! Evet... pes etmenin sırası değil... hiç bir zamanda olmadı!

Sadece sakin olmalıyım.

Daha fazla yaklaştıktan sonra şeytanı sonunda gördüm.

Büyücülerin bir kaçı yere düşmüş dururken diğerleri hala onu olduğu yerde tutmaya çalışırken şeytan ise kalkanı kırmaya çalışıyordu.

Başarıyordu da, bir kaç vuruştan sonra kırılacağı belliydi.

Oraya hızlıca gitmeliydik!

Bir plan lazım bize. O kapı kapanmadan onu içeri sokacak ve tekrardan mühürlemek için bir plan.

Eğer onu geri mühürlemek istiyorsak kitabı Urania'dan geri almamız gerekiyor.

Kalkanın kırılmasına gıram kalmışken biz sonunda vardık ve yukarı koşmaya başladık.

Diğerleri beni geçerken bir şey üstüme atladı ve aşağı yuvarlanmaya başladık.

Bu ne be şimdi?!

Yere kapaklandıktan sonra kalkmaya çalıştığımda o şey benim üstümde kalkmamı engelliyordu.

-Ne oluyor be!

Sonunda ona baktığımda içim nefret ve iğrenmeyle doldu. Lucastı üstüme atlayan...ama gözlerinde bir değişiklik vardı...gözleri tamamen siyah ve boştu...

-Üstümden çekil seni bok parçası!

Ben onu ittirken o kıpırdamıyor bana sadece boş boş bakıyordu.

Bizden önce nasıl buraya geldiğini bile bilmiyorum. Büyü filan mı kullandı? AGH NE DÜŞÜNÜYORUM BEN KİMİN UMRUNDA ŞUAN!?

-SANA ÇEKİL DEDİ-

-HAYIR! (Lucas)

Bağırmasıyla şok oldum. O kadar şeyden sonra nasıl hala utanmadan hem üstüme atlayıp hemde gitmeme izin vermez?!

-TEKRAR BENİ BIRAKMANA İZİN VEREMEM! TEKRAR OLMAZ! KÜÇÜKKEN BENİ BIRAKMIŞ OLABİLİRSİN AMA BU SEFER OLMAZ! ASLA! Seni...tekrar kaybedemem...

Diyerek sessizce ağlayarak beni yerimde tutmaya devam etti.

-Sen....Ağladığın her an seni affedeceğimi filan mı sanıyorsun?!

Şok olmuş şekilde bana dik dik bakmaya başladı.

-Ne?...

-APTALI OYNAMA! HER AĞLADIĞINDA SENİ AFFEDECEK DEĞİLİM!

Ona tekme atarak ayağa kalktım ve yukarı koşmaya başladım. Lucasın parmak şıklattığını duydum ama pek umursamadım.

Yukarı vardığımda diğerleri beni bekliyordu.

-Nereye kayboldun sen birden be?! (Lydia)

-Sonra anlatırım! Bıçaklar kimde?!

Liam hızlıca bıçakları bana verdi.

Şeytanın olduğu yere bakarken Urania hala orada elinde kitap ile bekliyordu.

Erin için etrafa bakındım ama onu göremedim.

-Erin nerde?!

-Bilmiyoruz! (Elizabeth)

Urania'nın olduğu yere tekrardan baktığımda Erin'in arkadan yavaşça ve dikkat çekmemeye çalışarak Urania'nın yanına yaklaştığını gördüm.

Erin kitabı kaptığı gibi bize doğru koşmaya başladı.

-HEY! UGH SENİ S*RTÜK GERİ VER ONU! (Urania)

Urania Erine uzanamadan Erin kitabı bize doğru attı ve Artames hızlıca havada yakaladı kitabı.

-ALDIM!

Ama bir sorunumuz vardı...Artames kitabı yakaladığında şeytan sonunda kalkanı kırmıştı.

-İŞE YARAMAZ İNSANLAR! (Şeytan)

Kitabı hızlıca Artamesten aldım.

BU İŞİ BİTİRME ZAMANI!

________________________
Yazar: Mystery-Person

MERHABAAAA!!!

Uzun zamandan sonra tekrardan merhaba!

Eminim bölümlerin gelmesinin neden bu kadar uzun sürdüğünü merak ediyorsunuzdur. Sorun şu ki... fikir gelmiyor yeni bölüm için 😅

Aynı zamanda sadece merak ettiğim için soruyorum ama eski okurlarımdan @TheLadyMood ve @Elifkitapistiyor hala yaşıyor mu🤔?

Bu arada eski bölümler bakıyordumda telefondan çizdiğim bok resimleri nasıl paylaştım diye düşünmeden edemedim. 🥲

O yüzden 1 tanecik Kamina resmi çizdim :D

Aslında çok fazla fark yok ama yinede çizmek istedim!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslında çok fazla fark yok ama yinede çizmek istedim!

Okuduğunuz için teşekkür ederim!!! İyi akşamlar!!!!

Kötü Olmak Suç Değil KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin